• haha, :'DD
    ja, want ik ben al vanaf vanmorgen buiten geweest, en toen hebben ik en mijn zusjes samen in de sneeuw gespeeld :Y) -mijn broer wou niet mee doen x'D haha :'DD-
    en omdat onze oren het koud kregen, zetten we van die unox mutsen op :Y)
    en die zijn eigenlijk best wel ugly x'D
    maar ze waren lekker warm :Y)
    en om het af te maken had ik unox handschoenen aan x'D, haha :'DD

    en we hebben een sneeuwpop gemaakt, en ik ben het verleerd, want het lukt niet meer zo goed :'DD
    maar we hebben wel een kleintje gemaakt =3
    en ik zal zo wel een foto van onze geweldige -kuchkuch- sneeuwpop op quizlet zetten :Y)

    haha :'DD
    soms is het echt leuk om weer een klein kind te zijn x'D
    haha :'DD
    wie vind het nog meer leuk om buiten in de sneeuw te spelen? (A)

    Ohjaa, ik heb ook een sneeuwengel gemaakt in de sneeuw, en ik vond dat helemaal niet koud x'D :Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 16:44 ]

    Ik niet x3 Das mij echt te koud!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb vanmiddag in 15 cm sneeuw gelopen, koud o.O nah, niet echt iets voor mij. Toekijken is leuker.


    Destroy what destroys you.

    Ik! Ik heb samen met mijn broertje & mijn hond in de sneeuw gespeeld :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ghehehe,
    Ik Ik Ik ;D
    MeLovesSnow :3
    Ik heb er de héle dag in gespeeld. ;3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    whahah UNOX ROCKT xd er ligt eindelijk sneeuw hier_O_ maar die plakt niet dus kan je geeneens een sneeuwbal maken xd maar oke ik vind het best wel hip om in de sneeuw te spelen (A)(baby)


    T O K I O H O T E L < 3

    Soms komt het kind in my oook naar boven, dat moet kunnen :') alleen laat ik de barbies enzo wel aan de kant liggen , maar sneeuwpret is gewoon fun ;D het sneeuwt maar eén keertje in het jaar, àls we geluk hebben, dus mag je daar wel vn genieten (y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    HoldMeDown schreef:
    Ik heb vanmiddag in 15 cm sneeuw gelopen, koud o.O nah, niet echt iets voor mij. Toekijken is leuker.

    ik had lekkeree snowboots van eeen te grot maat aan :Y)
    -en bij ons ligt ong. 10 cm x'D-

    IK!!
    Maar ik heb het dan expres net gedaan omdat onze tuin supermooi is met die sneeuw en anders is die sneeuw zo opeengestapeld en niet meer mooi van uitzicht. Ik had da dan speciaal gedaan omdat ik graag fotografeer en ik wou vanavond/nu foto's maken van de sneeuw en de lucht (die is nu supermooi: geel, oranje, paars, blauw van onder naar boven) en dan is die SUKKEL van een broer in de sneeuw gaan spele (hij is al 18) en nu staat er een halve iglo in de tuin en kan ik niet meer fotograferen :@

    Maarja. Fijn dat jij in de sneeuw hebt kunnen spelen xD


    Real music is hidden behind the notes

    xMetalBaby schreef:
    Ghehehe,
    Ik Ik Ik ;D
    MeLovesSnow :3
    Ik heb er de héle dag in gespeeld. ;3

    jeej :Y)
    nog een lot genoot :Y)

    Ik heb net ook een sneeuwpop gemaakt! hij is alleen een beetje misvormd.. ^^


    Je moet worden wie je bent.

    Aawh wat leeuk. Ik hou niet echt van sneeuw, maar mijn broertje wil graag een sneeuwpop maken, dus dat zal ik straks met hem doen :'D

    ik ben 3 uur buite geweest,allemaal voor fotografie xD


    Imperfection Is Beautiful

    oeeh dat is leuk :3
    ik ging vanmiddag even met m'n zus en m'n kat van een half jaar op het balkon - wij hebben best een groot balkon - in de sneeuw spelen 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Op zulk soort momenten kan ik er trouwens écht niet tegen dat m'n camera het niet meer doet :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb een sneeuwballen gevecht gehouden
    Helaas wou mijn vriendin niet mee doen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.