• All time low was gisteren zó geweldig. En ik sta dus op de foto met Laurens -volgens mij- en Hubregt van destine. En ook nog met Rian en Jack van All time low :9~ -die foto's zet ik binnenkort even online ofzo xd-
    Ik stond dus op het balkon en heb ook nog een shirt gekocht. En dat wou ik even vertellen, want ik ben echt zó blij nu :'D

    Hier staan mn foto's :9~

    Dus om het even nuttig te houden, zijn jullie gisteren/eergisteren ook bij All time low geweest? :')

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:37 ]

    Leeuk :'D
    Neej. ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Waarom sta jij met Jack en Rian op de foto!? zijn ze in het publiek gestormt of zo?
    want dat was bij ons niet ;_; ik ben maandag in Brussel geweest en ik sta ook met Laurens, Robin en Hubrecht op de foto :9~

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 feb 2010 - 15:55 ]

    Helaas niet :'(

    Shhht. Don't talk about it *jaloers*
    Een vriend van me op school is gister ook gegaan en hij had ook een super vet shirt gekocht D:


    your eyes are like stars in the night.

    Conspiracy schreef:
    WAAROM STA JIJ MET JACK EN RIAN OP DE FOTO? zijn ze in het publiek gestormt of zo?
    want dat was bij ons niet ;_; ik ben maandag in Brussel geweest en ik sta ook met Laurens, Robin en Hubrecht op de foto :9~


    Haha, omdat ik gisteren wel een uur buiten heb staan wachten. En toen kwamen ze buiten -Alex niet die voelde zich niet goed- En toen ging ik met Jack en Rian op de foto :9~

    Fragile schreef:
    (...)

    Haha, omdat ik gisteren wel een uur buiten heb staan wachten. En toen kwamen ze buiten -Alex niet die voelde zich niet goed- En toen ging ik met Jack en Rian op de foto :9~

    Arme Alexje toch D: ! Maar een uur, beuh, ik heb twee uur buiten gestaan :') Maar dan wel voor de show dus ja (':
    Hebben ze bij jullie Therapy gespeeld? :')

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 15:37 ]

    Nee. Mijn vriendin was wel heen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Arme Alexje toch D: ! Maar een uur, beuh, ik heb twee uur buiten gestaan :') Maar dan wel voor de show dus ja (':
    Hebben ze bij jullie Therapy gespeeld? :')


    Wow, kwamen ze na twee uren nog niet? ;o En ja, ze speelden bij ons Therapy ja -alleen Alex dan, die anderen waren weg toen- Bij jullie ook? :9~

    Nee. *werpt een boze blik naar ouders*
    Een vriendin is wel geweest, en die foto's gaat ze als goed is binnenkort op Hyves zetten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fragile schreef:
    (...)

    Wow, kwamen ze na twee uren nog niet? ;o En ja, ze speelden bij ons Therapy ja -alleen Alex dan, die anderen waren weg toen- Bij jullie ook? :9~

    Maar ze hadden zo'n signeersessie waar ik niet naartoe ben geweest. En dat was een paar uur voor het concert :')
    En ja, ik werd helemaal happy ;3 Alex steeds 'I really can't remember how to play this song.' En dan begon hij koddig te lachen en door de micro 'Whoa, what the fuck' te lachen :')

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar ze hadden zo'n signeersessie waar ik niet naartoe ben geweest. En dat was een paar uur voor het concert :')
    En ja, ik werd helemaal happy ;3 Alex steeds 'I really can't remember how to play this song.' En dan begon hij koddig te lachen en door de micro 'Whoa, what the fuck' te lachen :')


    Zo'n signeersessie hadden ze bij ons niet ;o Ze kwamen bij ons gewoon na het concert naar buiten. Deden ze dat bij jullie helemaal niet? ;o Bij ons moest iedereen nog een trein halen ofzo, dus waren er niet heel veel mensen. En ik kon dus lang blijven aangezien ik in een hotel sliep dat er echt heel vlakbij zat. En Alex is gewoon heel schattig, bij ons ging hij drummen. Dat vond ik echt geniaal :'D

    Nee, ik ben niet gegaan. Maar coowl dat jij dat allemaal hebt meegemaakt!!


    Your Butt is Mine!

    Fragile schreef:
    (...)

    Zo'n signeersessie hadden ze bij ons niet ;o Ze kwamen bij ons gewoon na het concert naar buiten. Deden ze dat bij jullie helemaal niet? ;o Bij ons moest iedereen nog een trein halen ofzo, dus waren er niet heel veel mensen. En ik kon dus lang blijven aangezien ik in een hotel sliep dat er echt heel vlakbij zat. En Alex is gewoon heel schattig, bij ons ging hij drummen. Dat vond ik echt geniaal :'D

    Heb je daar een filmpje van gemaakt :9~ Want volgens mij was dat echt wel leuk ;3
    Nou neen, niet gezien alleszins D: !

    Vet stoer! Ik wou dat ik ook mocht. Alleen mag ik doordeweeks niet naar een concert>.<
    Laat je de shirts ook zien^^ Ben ik wel nieuwsgierig naar.


    Music is the new sex

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Heb je daar een filmpje van gemaakt :9~ Want volgens mij was dat echt wel leuk ;3
    Nou neen, niet gezien alleszins D: !


    Jaa, dat was echt leuk, maar ik heb er jammer genoeg geen filmpje van gemaakt. En ik kan hem ook niet vinden op youtube ;o

    @Unusual: Het is deze, maar dan in het rood :'D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:03 ]