• Ja je leest het,

    Ik moest stage inhalen vandaag en wat gebeurt er de bussen rijden bij mij niet dus ik sta een half uur te wachten bij de bushalte en dan komt er niks aan zo'n vent belde er heen en zei dat de bussen niet rijden -.-'

    Vertragingen
    landelijk: bus, metro, tram connexxion, Veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus.
    waar: landelijk
    geldigheid: prognose 21-12-09, 23.59 uur

    modaliteiten: bus, metro, tram
    maatschappijen: connexxion, Veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus
    oorzaak: gladheid
    gevolg: minder vervoer
    maatregel:
    vervangende halte:
    advies: grote steden: beperkt vervoer gvu: rijdt niet syntus: gaat opstarten vanaf 12.00 uur veolia limburg rijdt voorlopig. qbuzz start langzaam op. qbuzz rijdt niet in krimpen, zevenhuizen, maasdijk breng: start 10.30 langzaam op.


    Sorry moest er even uit :X

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 10:38 ]

    Oef dat is kut. (zip)
    Hier ligt niet zo heel veel sneeuw en nu schijnt de zon ook nog eens volop ._. vind ik niet leuk.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 10:39 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Same here. Ik erger me er dood aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pf. Ik haat sneeuw. Das gewoon een teken dat het te koud is om te regenen. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    whaha xd
    ik moet zo in de sneeuw naar mijn verzorgpony fietsen.. volgensmij ga ik 300x vallen ofzo x)


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    whaha xd
    ik moet zo in de sneeuw naar mijn verzorgpony fietsen.. volgensmij ga ik 300x vallen ofzo x)


    anders doe zijwieltjes aan je fiets x]

    pff ik hoop dat morgen de 95s en de 90s Zwolle en Apeldoorn rijden en de 7 Zuidbroek en 7 Orden of de 17 Sprenkelaar rijden want anders raak ik me zaterdagen kwijt :O

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 10:49 ]

    pff ma heeft de bussen gezien net nu ik thuis zit rijden ze weer stomme buslijnen -.-

    Kut sneeuw D: Ik zou morgen ook naar de Efteling gaan, nu kan ik dat wel vergeten ><


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik hoef gelukkig nergens heen en ben volgens mij ook de enigste zowat die van de sneeuw houd xD

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 11:55 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik haat sneeuw.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb hetzelfde ><. Ik wil graag naar een vriendin, alleen die woont echt veel te ver weg en nu rijden er amper treinen. ;|


    I am an idiot, I move.

    jaa zoo kut he =3
    je kan bijna geen kant op..
    toch vind ik de sneeuw ergens wel gezellig =3

    Okay, da's wel kut voor je.
    En hoewel ik mezelf ook langs geen kanten kan verplaatsen, maakt het me niet uit. Die ene keer dat het hier dan eens sneeuwt :]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Buiten dat vindt ik sneeuw wel leuk.


    Brubl

    Ik hou van sneeuw. (:
    Maar ik ben ermee geboren, dus ik erger me er nooit aan.


    Where there is a sea there are pirates...