• Haaj iedereen

    Ik zou jullie graag willen uitnodigen voor een Tokio Hotel meeting ik organizeer het dus je kan bij mij terecht met je vragen xD Wat gaan we doen ?? We gaan Tokio Hotel promoten op straat
    Hoe??
    We gaan grote stoepkrijtkunstwerken maken ,stickers plakken zingen, en nog veel meer gekke dingen!!

    hieronder vind je de planning xD :
    zaterdag 2 augustus:

    13.OO uur afspraak aan het station van Leuven (niet zo ver van brussel) ( we nemen eengroot TH spandoek mee zodat je ons zeker ziet!!) we wachten tot kwart na zodat iedereen genoeg tijd heeft als we compleet zijn vertrekken we de stad in een goede plaats zoeken en gaan we een grote Tokio hotel stoepkrijt tekening maken xD echt REUSACHTIG xD(ja dit idee komt van THDST!! maar ze komen togh nooit in België wat lgisch is :D daarom dacht ik laten we hun acties ook in BelgiË doen hoe meer promotie hoe beter xD) dan gaan we stickers plakken en de stad terroriseren xD Ik kijk ook voor iemand met gitaar xD en we gaan th Zingen door de straten daarna nog even mc donaldsen en dan laat je je maar lekker gaan en doe je wat je niet laten kan!! xD

    Zou je me alsjeblieft wel een berichtje met je naam willen sturen? ik moet namelijk een overzicht hebben over wie komt en wie niet en ik zou ook graag willen weten of je vrienden meeneemt of niet !!

    + VERGEET GEEN STOEPKRIJT
    + TOKIO HOTEL GEKLEED = MEER PROMOTIE
    + VOORZIE JE VAN WAT GELD OM DAAR IETS TE KOPEN OFZO!!!

    Ik hoop daar te zien en ik hoop op goed weer en veel lol

    xx emmely


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    sorry maar ist het niet een beetje laat om dit nu nog te vertellen?

    sorry maar ist het niet een beetje laat om dit nu nog te vertellen?

    Nhee hoor xD eigenlijk moest het er al vroeger opgestaan hebben maar de datum was niet goed voor een paar kindertjess -_-" moest ik het veranderen dus jha... en ik heb al enkele die komen hoor ookal is het "laat" Ik kreeg de vorige keer een uitnodiging op de dag zelf nog ben ook geweets dus jha!! xD

    xxx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    nja k kan dan niet denk ik :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kakak ik vertrek 2 augustus naar Spanje -_-'


    *He's the one.

    ik weet niet zeker, maar ik ga vragen of ik zaterdag weg mag :')
    ookal mis ik dan een les op mijn Caldorpietje, ziet er wl leuk uit.

    en ik wil meeedoen, waarom heb je niet een plaats dichter bij mij uitgekoze :') kon ik meedoen, nu moet ik de trein neme en hangt al me zakgeld er dus aan. ookal mag ik dan wss niet weg -_-

    kan dat niet op een andere dag dan zaterdag? want dan moet ik paardrijden, op Caldor, en aangezien ik wss niet lang meer op dat beesie kan, blijf ik er het liefst bij.

    en op zaterdag mag ik meestal toch niet weg :'(

    aaaaah, kmag dus echt zaterdag niet.

    laat je me wete hoe het geweest is?
    als het een volgende keer lukt, ga ik wss wel meej. maar dit schooljaar krijgk treinpas, omdatk naar torhout moet :') dussdus, als het een latere datum zou zijn, kan ik mss stiekem meegaan .

    amen :')

    Haaaj

    ach jha het paardrijden gaat voor ofzo...

    Btw ik ben al een nieuwe aan het plannen en die komt er eind augustus TH for school xD

    jeeeuj ik hoop dta je dan wel kan :D

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    2 augustus ga ik net op vakantie )':

    wss wel

    voor mij gaat paardrijden niet voor.
    maar voor me ouders wel. maarja, tijdens het schooljaar zijn mn lessen op zaterdag afgelopen omdat ik naar paardeschool ga, zijn dus al mijn weekends vrij =D

    balen!!

    spring uit het vliegtuig/of auto x']


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Dat horen we dan weer graag!! :D

    ik ga kijken :p

    maar op men eentje zo een meeting plannen is echt zere moeilijk xD

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    :') maar de tein naar leuven kan ik zaterdag echt niet halen. zelfs niet als ik vraag of ik magg sjoppen en dan op de trein stap. geldgebrek...

    Owyeah ik kom (cool)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.