• Naam; helene
    Leeftijd; 16
    Woonplaats; Hartje België
    Kort iets over mezelf; ik leef. wauw.

    En van volgt nu een hele waslijst van verhalen, want ik heb nogal wat afgeschreven.

    We beginnen met de Stand Alones.

    Het Huwelijk.[TC]
    Ik hou van je.[TC]
    Omdat wij voor eeuwig zijn.[TC]
    Drug.[TC]
    Ik ben je kwijt.[TC]
    Omdat wij samen horen.[TC]

    En dit waren de Sa's waar ik me dood voor schaam (':

    Nu komen de iets betere
    De Geboorte.
    De Pop.[TC]
    Happy New Year, little Bear. [TC]
    Lichamelijke Opvoeding.[TC]
    De Konijnenfokkerij.[TC]
    'Cause It's never too late.
    Omdat jij dit verdient.
    Verliefde Kleuters.[TC]
    All over again.
    De laarzen maken de man.[TC]
    A beautiful goodbye
    De Spiegel[TC]
    Drink mijn liefste, drink.
    Altijd.
    De Boekskes.[TC]
    Show me your toyz!
    Fall from a Star.
    Red me
    Zonder Jou
    Tom
    De aarde trilde
    De Allereerste Keer
    ça s'appelle reviens.
    He Likes To move it.
    Een laatste keer
    Bloedverwanten.
    (Hot) Mess
    Van het allergrootste belang
    Shake It
    Imperfection
    L'image
    Forever is an illusion

    Shots

    Nieuw en Beter?
    Hoewel het slecht is, voelt dit als het beste dat ik ooit heb gedaan. Dit is de start van mijn nieuwe leven. Eentje zonder ongeluk. Ook al is me vaak genoeg gezegd dat ik daarvoor leef

    De Stalker
    Het begon 4 maanden geleden. Bill werd gebeld door een onbekend nummer en uit gewoonte nam hij op. Hij wist dat als het een fan was, en hij niet opnam, ze bleven bellen. Met vervormde stem begroette hij de beller. ‘Vuil kutjong, ik weet dat jij het bent, vervorm je stem niet stuk vuilnis…’ Geschrokken had Bill opgehangen. Dit was het begin geweest van de hel.

    You Never Know.
    Annika is al twee jaar bevriend met de bekendste tweeling van Duitsland. Rare gevoelens onstaan tussen de drie, zullen ze elkaar verliezen of ervoor vechten?

    When they grow up, they'll understand.[TC]
    Dit gaat over Bill en Tom. Van toen ze kind waren en niet begrepen hoe het kwam dat Tom zijn kleine vriendje soms is gedag kwam zetten. Hoe ouder ze worden, hoe meer ze ervan begrijpen.->Vernieuwde Versie!

    Wat als hij zich ertegen verzet?
    Bill leidt een perfect leven volgens iedereen. Hij is bekend, hij wordt aanbeden door vele meisjes en jongens en heeft veel vrienden. Wie wil Bill nu niet zijn? Wel, Bill zelf. David -maneger van tokio hotel- verplicht hem hoertje te spelen. 2 jaar geleden begon het. 'Aan mij heb je dit alles te danken, doe dan ook iets terug' Als hij het niet doet, zorgt David ervoor dat alles verdwijnt. Einde tokio hotel. Dat wil Bill de rest niet aandoen. Alleen Tom weet ervan. Hij troost zijn kleine broertje elke avond weer. Elke nacht slapen ze samen, want dan pas weet Bill zeker dat er niemand meer komt, dat Tom hem zal beschermen. Op een dag kan Bill het niet meer aan en vlucht. Weg van tokio hotel, weg van al zijn fans. Weg van zijn lieve broer, maar ergens vind hij het erger dat hij weg is van David, de man die zijn hart in 5 minuten heeft weten te veroveren.

    Paaldansen[TC]
    Tom houdt er tegenwoordig een vreemde hobby op na.

    Piepklein.
    Georg heeft een groot probleem. Alhoewel...groot is het niet te noemen.
    Verhalen voor onder de zonnebank.
    Hun maandelijkse bezoekje in het schoonheidinstituut brengt soms rare verhalen naar boven. Waar ze ze vandaan blijven halen, blijft echter een raadsel.

    You’re So Beautifull[TC][
    Hoe hij bewoog, hoe hij sprak, hoe hij lachte, ... alles aan hem maakt me gek. 2 jaar lang wil ik het al vertellen, maar ik wil onze band niet breken. Ik blijf liever stiekem van hem houden van hem kwijt te raken. Ik zie hem liever gelukkig met een ander dan walgend van mij. But I still hope he loves me too.

    De Verboden kast[TC]
    Kleine Tom en Bill zijn al lang van plan de filmkast van hun moeder te plunderen. Als hun oma op hen komt babysitten, wagen ze hun kans.

    Verslaafd zijn heeft soms prettige gevolgen![TC]
    Zou het echt bestaan? Het zou zo perfect zijn. Eindelijk een plek om te genezen. Ergens waar ze me helpen met mijn verslaving. Met mensen rondom mij die hetzelfde doorstaan. Dat ik erover zou kunnen praten, zonder dat iemand me uitlacht. Dat ik m’n hart kan luchten, zonder dat iemand begint te zeuren dat ik aan het zagen ben. Een Tom-afkickkliniek. Dat is wat ik nodig heb.

    You’re So sweet, but you gotta know something[TC]
    Omdat er ooit een wij was. Een onbreekbare wij, die toch uit elkaar groeide.
    Ik vraag me af hoe het zou zijn, moesten we nu nog steeds die vijfjarige tweeling van toen zijn. We hielpen elkaar, steunden elkaar door dik en dun, zochten troost bij elkaar, hadden alleen elkaar.
    Ik mis je, enorm veel. Zou jij je nog herinneren? We waren nog zo jong, misschien denk je wel dat je daar al je hele leven leeft. Mijn kleine broertje. We zijn uit elkaar gerukt, op het moment dat we elkaar het meest nodig hadden.
    Door de scheiding van onze ouders, zijn ook wij gescheiden. Nooit heeft onze vader, papa noem ik hem van z’n leven niet meer, toegestaan dat we elkaar terugzagen. Ik mis je broertje. Zou jij mij ook missen?


    The Seduction + The perfection.
    The Seduction.
    Tom gelooft niet in liefde of wil hij er niet in geloven?
    The perfection.
    Omdat ik vroeger een belachelijk klein mannetje was dat niet verliefde durfde worden.

    Strangers.
    Nooit afgewerkt geweest eigenlijk (:

    Tine's dagboek
    Eenentwintig is Gustav ondertussen, tijd om te verhuizen leek hem. Hij vond zijn droomhuisje in hartje Berlijn, waar hij begin deze week introk. Er was nog veel werk aan de winkel, aangezien het huis al jaren leegstond. Raar, maar het deerde Gustav niet. Hij vond het geweldig, en had niet naar het verhaal van de makelaar geluisterd. Niets of niemand hem van zijn roze wolk afhalen… Of toch wel?

    Pants Down
    Mijn god Bill! Wanneer houd je nu eindelijk op met zo perfect te zijn? Het is ondraaglijk, afschuwelijk, maar zo betoverend. Waarom kan ik mijn ogen nu niet gewoon van je afhouden? Waarom moet jij precies degene zijn die zo verschrikkelijk mooi bent?
    Uren aan een stuk lig ik wakker. Weet je wel hoe erg ik dit alles vind? Ik zou zoveel liever verliefd worden op een meisje. Maar nee. Jij bent degene die mijn hartje koos.
    Ik zou je graag één keer voor mij alleen hebben. Met je kunnen doen wat ik wil. Je laten zien hoe veel ik wel niet van je houdt. Ik weet al precies wat ik met je zou doen. Alles is tot in de puntjes uitgewerkt. Alleen jij ontbreekt nog.


    Kijk naar mij + Raak mij aan![TC][16+]
    Een verhaal over een tweeling die hun liefde op een wel heel speciale manier uiten. Hetzelfde verhaal, uit verschillende standpunten. Hun ervaringen uit elkaars handelingen.

    Keep Dreaming[TC][16+]
    Gewoon pure seks (:

    Billkyway![TC]
    Omdat hij schreef wat door hem heenging. Hij neerpende wat hij voelde, niets oversloeg, behalve een klein detail. Iedereen vond hem fantastisch, ook al was iedereen overtuigd dat het een vrouw was die alles zo perfect wist te beschrijven. Wie anders zou dit schrijven over hen? Alleen, één ding wist niemand, behalve zijn wederhelft. Zijn identiteit.

    Vervolg op Billkyway!
    Hobbit
    Het was al niet gezond om een relatie te hebben met een familielid, dus al zeker niet met je tweelingbroer. Dat hoefde je Georg niet te vertellen, dat wist hij zelf maar al te goed. En toch, hij kon er niet mee stoppen. Sinds die ene vraag bij dat interview dacht hij aan niets anders mee. Het wond heb op, het idee dat Bill en Tom…


    The Last Night[TC]
    Niet bepaald subtiel gefluister, walgende blikken, beschuldigende vingers… Het leven was een hel geworden voor de tweeling. Ze besloten dat ze het niet langer verborgen konden houden. Liefde moest je laten zien, en dat deden ze. Tot grote afschuw van iedereen.

    Emotion
    Het leven is meer dan dit, meer dan dat. Wie zegt dat ik wel wil leven? Ik heb hier niet voor gekozen. Ik had liever niet bestaan, dan hoefde ik geen pijn te lijden, hoefde ik geen verdriet te hebben en hoefde ik niet boos te zijn. Ik leef om te sterven, dus waarom zou ik hier nog langer mee wachten?

    Kleine Engel
    Er wordt heimelijk gezwegen in de kamer waar de jongen nu al drie dagen bewegingloos in bed ligt. Allerlei apparaten zijn aan zijn lichaam verbonden, ontelbaar veel naalden steken in zijn huid en het mondmasker verbergt zowat zijn hele gezicht. Niemand durft zich uitspreken over zijn kansen op overleving. Ze rouwen in stilte mee, in de hoop dat aan de nare situatie snel een einde komt. Dat het bijna voorbij is, dat het engeltje terug kan vanwaar het kwam.

    Vervolg op Kleine engel!
    Lieve Engel
    Wenn nichts mehr geht
    Wird‘ ich ein engel sein – Für dich allein
    Und dir in jeder dunklen nacht erschein‘
    Und dann fliegen wir weit weg von hier
    Wir werden uns nie mehr verlier’n

    Making Moves
    Mijn wedstrijdfanfic Chicklit voor THH

    Verhalen voor onder de zonnebank.
    Hun maandelijkse bezoekje in het schoonheidinstituut brengt soms rare verhalen naar boven. Waar ze ze vandaan blijven halen, blijft echter een raadsel.

    Er was eens
    Sprookjes zijn door de jaren heen omgetoverd tot kinderverhalen. Maar wat als Georg het nu eens vertelde in zijn oorspronkelijke versie?

    Thuiszorg zoals het zou moeten zijn.[TC]
    Zich vervelen tijdens de vakantie en een niet zo heel erg leuke job hebben. Bill weet er alles van.

    Nutteloze zaken[TC]
    “Later, als ik groot ben, word ik sanger,” gilt de vijfjarige Bill doorheen het huis, en wordt onmiddellijk gecorrigeerd door zijn moeder.
    “Zanger, met de Z van Zorro.”
    “Sanger met de Z van Sorro,” lacht Tom en tokkelt verder op zijn plastieken speelgoedgitaar.


    Safety First[TC]
    Twee geliefden, gescheiden door de lange afstand tussen Berlijn en Parijs. Hoewel het slechts voor een nacht is, mist Tom zijn vriendje ongelooflijk veel. En dan vooral de seks voor het slapengaan.

    Follow me down
    Iemand zien aftakkelen, langzaamaan zien breken en sterven zonder te helpen omdat je zelf vreest. Je naaste kwijtraken door je eigen, stomme fout. Streven naar een betere wereld om vergiffenis.


    ANDYREEKS!
    Until Tomorow + All Because Of You
    Until Tomorow.
    Bill raakt helemaal in de band van Andy Sixx, de niet onknappe zanger van Black Veil Brides. Knives and pens is al miljoenen keren beluisterd, en nog steeds kan hij er niet genoeg van krijgen. Andy horen zingen werkt verslavend. Ook de clip laat hem niet koud. Vooral het welgevormde kontje laat Bill zijn hartje sneller slaan. Als hij de kans krijgt de schoonheid te ontmoeten, twijfelt hij hier geen seconde over en zet alles op alles om zijn droomjongen voor zich te winnen.
    All Because Of You
    Het is nu al vijf maanden, twee weken en drie dagen om precies te zijn, dat Bill zichzelf in slaap huilt. Tom kan niets anders dan hulpeloos toekijken, tot hij eindelijk het verhaal te horen krijgt van Gustav. Hij wist dat zijn broertje verzot was op die rare kerel van die ene band, maar dat ze ook de nacht samen hadden doorgebracht! Woedend wou Tom wraak. Niemand doet zijn broertje pijn.

    Hello Fascination
    Tom is verliefd op het vriendje van zijn broer. Hoewel hij probeert Andy te vergeten, lukt het hem niet. Elke keer als Tom dacht dat het gelukt was, kwam Andy voorbij lopen. Tom voelde direct weer die vlindertjes bij het zien van Andy zijn wiegende heupen. Zelfs een onenightstand met drie meisjes krijgen het beeld van Andy’s lachende gezichtje niet uit zijn netvlies. Het was niet de eerste keer dat de tweeling verliefd werd op dezelfde persoon, maar het was nog nooit eerder voorkomen dat Tom op een jongen viel. Een verdomd knappe jongen.

    Touching And Kissing.
    Nog steeds blijf ik ervan overtuigd dat hij me beter zou staan. Maar ik kan Bill dit niet aandoen, nee. Ik moet het met iemand anders doen. Ik moet iemand anders vinden, iemand die beter is dan De Andy Sixx. Hoe onmogelijk dit ook klinkt, ik geloof erin. Het kan niet dat Bill het beste gevonden heeft, er moet ergens op aarde wel iets beters rondlopen…
    Maar nooit gedacht dat ik het zo dicht bij huis zou vinden.


    Trust me
    Bill lijkt Andy te negeren, alsof wat ze samen beleefde tot het verleden behoort.





    Langlopende verhalen

    Liebe?[TC]
    Het begon mooi, Tom was gewoon een jongen die zijn bed deelde met meisjes. Tot hij tijdens de seks aan zijn broertje dacht. Hij kon zijn gevoelens niet onderdrukken en schreeuwde Bill's naam uit. Natuurlijk ontkende hij. Wie wordt er nu verliefd op zijn eigen broer? Wel, hij, Tom Kauitz.
    Bill voelde al lang iets voor zijn broertje, elke nacht dat hij gekreun hoorde in de kamer naast de zijne brak zijn hart, maar ook was hij gelukkig. Al wetend dat het eenmalig is. Tom zal ooit tot het besef komen dat hij tot Bill behoort. Dat weet Bill zeker. Toch deed het hem veel pijn, Tom horen zeggen in dat interview dat het idee al dat hij met Bill zou zijn walgelijk is. Dat het meisje dat verhaal gewoon had uitgevonden. En dan toen ze kusten, hij zei dat het gewoon voor het spel was. Ooit komt de dag dat ze samen zullen zijn

    Mijn allereerste verhaal, en ik vind het nog verneukt ook (:!

    Andreas!
    En ik die dacht dat ik hetero was. Vorig jaar nog werelds grootste player, een rasechte rokkenjager. En zie nu, een dikke homo, fier op zijn geaardheid, en dolverliefd op een jeugdvriend.

    Als je ze niet allemaal meer op een rijtje hebt
    ‘Ben je hier zeker van Tom?’
    ‘Wat kan er verkeerd gaan Bill? Laten we ermee spelen.’
    ‘Met wat?’
    ‘De Dood.’


    The freaks are coming (vervolg op als je ze niet meer allemaal op een rijtje hebt)
    De tweeling is nooit gestopt met van elkaar houden, meisjes zijn nooit gestopt met Tom te versieren.
    Ze zijn nog niet gestopt met hun gruwelmoorden, zijn allerminst verdacht en genieten nog steeds volop.







    Will I Love you? + All it takes for your dreams to come true[BC]
    Tom en Gustav vormen al 4 weken een koppeltje. Alleen Bill, Georg en de platenfirma weten ervan. Nooit mag het uitkomen. Dat zou het einde betekenen. Als Tokio Hotel hun welverdiende vakantie doorbrengt in een huisje ver van de bewoonde wereld, komen al hun ware gevoelens te boven. Zo ondervind Tom dat hij alles behalve hetero is. Dat dacht hij eerst. Toen hij iets met GUstav kreeg dacht hij dat het gewoon was omdat hij hem al zo lang kende. Maar als hij ook valt voor Georg en voor zijn broertje Bill, dan is het toch wel geen toeval, nee, Tom is homo. Georg voelde zich altijd al aangetrokken door de andere bandleden. Als hij dan ook nog is mag meedoen aan hun partijtje bij het zwembad, weet hij zeker dat hij ze nooit meer kwijt wil. Gustav weet al heel lang dat meisjes niet voor hem bestemd zijn. Dat Tom iets voor hem voelde maakte hem echt heel gelukkig. Maar dat Bill en Georg ook iets voor hem voelden. Hij denkt niet dat het beter kan. Bill is altijd al de speciaalste geweest. Speciaal maar lief. Hij is een echte losbol in zijn vriendenkring. Houd ervan kameravontuurtjes te hebben, maar niet met vreemden. Dat Tom, Gustav en Georg voor hem vielen, deed hem inzien dat hij niets anders nodig heeft. Niemand anders alleen zij.

    Take Me Under. [16+]
    Candy is een onopvallend meisje dat het thuis kotsbeu is. Ze besluit daarom haar eigen weg te gaan, de weide wereld in. Alleen geld is een probleem. Daarom wilt ze als hoertje gaan werken, want sneller verdien je geen geld -de lotto niet meegerekend.

    Sugar Rush[Cinema Bizarre]
    Net als zovele fans, lijkt Kelly wel geobsedeerd door het idee haar idool te mogen ontmoeten. Ze droomt ervan Shin een stevig knuffel te kunnen geven en deze met evenveel liefde terug te krijgen. Maar dromen zijn bedrog, of stiekem niet? -> Speciaal voor Kelly ( :

    Unwanted[TC]
    De gevoelens die Tom voor zijn broertje heeft zijn ongehoord. Dat het wederzijds is, maakt dit alles alleen maar erger. Hij wil geen relatie met zijn broer, hoe verliefd hij ook op hem is.
    Over gevoelens die er beter niet zouden zijn.
    Over de liefde die twee broers uit elkaar lijkt te drijven.


    En dit is het! Als er nog bijkomen (wat waarschijnlijk het geval is), plaats ik ze ertussen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 0:34 ]


    KAK.

    inderdaad wat een lijst:P
    maar ja, heb ze, denk ik, allemaal gelezen(A) , dus mij hoor je niet klagen :P
    blijf gewoon lekker verder schrijven he, please(flower)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 12:52 ]

    Jou TC verhalen zijn zó geweldig _O_
    Ik ga even kijke of ik er nog niet gelezen heb (':

    Als ik ooit eens de tijd vind, zal ik een paar SA's lezen. Lijken me wel goed! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nieuwe Shot!
    Het vervolg op Billkyway!
    Hobbit.


    KAK.

    Kleine engel
    Er wordt heimelijk gezwegen in de kamer waar de jongen nu al drie dagen bewegingloos in bed ligt. Allerlei apparaten zijn aan zijn lichaam verbonden, ontelbaar veel naalden steken in zijn huid en het mondmasker verbergt zowat zijn hele gezicht. Niemand durft zich uitspreken over zijn kansen op overleving. Ze rouwen in stilte mee, in de hoop dat aan de nare situatie snel een einde komt. Dat het bijna voorbij is, dat het engeltje terug kan vanwaar het kwam.


    KAK.

    Ik had een paar van je verhalen op thh gelezen.
    Billkyway en Hobbit zijn geniaal<33


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Wat een lijst!
    Ze lijken me allemaal hartstikke leuk.
    xoxo

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 20:45 ]


    http://michellemontanawest.wordpress.com

    Jezus, jij hebt veel geschreven!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    geüpdatet :D!
    @MeaVota; LEY! Ik wist niet dat jij ook op Q zat.
    -gaat op onderzoek uit-
    @Awkwardgeek; nu ja. Ik doe mijn best ;D
    @Elphaba; I know. En dit is nog maar een begin (;


    KAK.

    Update!
    -Lieve engel
    -Thuiszorg zoals het zou moeten zijn
    -Bloedverwanten
    -Hot mess
    -Van het allergrootste belang


    KAK.