• Het valt me vaak op dat veel users snel vergeten wie welke mod is door de vele username veranderingen van sommige mods. Ik heb hier zelf ook erg veel problemen mee. Daardoor leek het mij misschien interessant om een topic aan te maken die automatisch wordt aangevuld als een crewlid zijn naam verandert. Het concept zou dus dezelfde zijn als Het grote Nieuwe Inlognaam topic.
    Het enige verschil zou zijn dat het topic in de actieve topics komt te staan wanneer een mod/beta/bemiddelaar zijn/haar naam verandert. Zo vind je veel sneller terug wie was en wat de vorige username van desbetreffende persoon was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben vrij actief op Quizlet en heb hier - vooral met de bèta's en bemiddelaars, die veranderen hun usernames niet zo snel - geen problemen mee, omdat ik dat allemaal goed volg. Voor andere users vind ik het echter wel een heel goed idee, zeker voor de newbies. Ik ben voor!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb hier persoonlijk echt helemaal geen behoefte aan, maar dat kan ook aan mij liggen.

    I like that! Ik volg het namelijk ook echt nooit.


    Your make-up is terrible

    Voor


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat lijkt me eigenlijk een heel erg goed idee, want het kan inderdaad soms vrij verwarrend zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor! Ik had dat met Valli, Gestalt en Dahl. D:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:22 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Persoonlijk heb ik dat niet nodig, maar voor andere oa nieuwelingen kan het idd handig zijn, voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Als je hulp nodig hebt kies je gewoon een willekeurige mod die je online ziet, done. Dus meh, niet nodig.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel handig is. Voor dan.


    Take me to wonderland

    Vooral voor de bemiddelaars en de mods lijkt het me heel handig. Voor.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Vooral voor de bemiddelaars en de mods lijkt het me heel handig. Voor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb niet echt problemen met de usernames. Ook zijn er heel wat crewleden die hun naam een hele tijd houden, dus eigenlijk vind ik het persoonlijk een beetje onnodig. Maar als anderen er problemen mee hebben, vind ik het goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scorpia schreef:
    Voor! Ik had dat met Valli, Gestalt en Dahl. D:


    Hehe, my apologies :3

    En voor mij zou dat ook niet meteen hoeven, maar het kan wel handig zijn ^^

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:37 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor sommige is het inderdaad niet nodig, maar soms is het wel verwarrend en dit kan daar misschien een oplossing voor zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben voor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.