• Ik heb net gimp gedownload, maar ik snap er niets van. Het blenden lukt me niet en ik ben dus op zoek naar een programma dat kan blenden en wat makkelijker is.

    Weten jullie er misschien een paar?


    26 - 02 - '16

    Volgens mij werkt blenden ongeveer bij elk programma hetzelfde..


    Believe in yourself.

    Blenden is euhn, vrij gemakkelijk bij Gimp.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Blenden is euhn, vrij gemakkelijk bij Gimp.


    Mij lukt het gewoon niet, ik snap er ook gewoon niets van. Er verschijnen van die rare lijntjes en dan gaat het helemaal fout en hij blendt ook niet. Ik weet ook totaal niet wat ik fout doe, is er echt geen makkelijker programma?


    26 - 02 - '16

    Met PhotoFiltre is blenden heel gemakkelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Momentum schreef:
    (...)

    Mij lukt het gewoon niet, ik snap er ook gewoon niets van. Er verschijnen van die rare lijntjes en dan gaat het helemaal fout en hij blendt ook niet. Ik weet ook totaal niet wat ik fout doe, is er echt geen makkelijker programma?

    Neen. Moet ik je laten zien hoe het moet?


    comfort in c h a o s

    Ik gebruik meestal Fotoflexer, maar dat is altijd lelijk >.<
    Dus ja, dat gebruik ik echt alleen als het écht moet. Anders laat ik het door die vriendelijke vrijwilligers hier op Quizlet doen :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Austen schreef:
    (...)
    Neen. Moet ik je laten zien hoe het moet?


    Als je het gewoon zou willen uitleggen zou ik dat al geweldig vinden (:


    26 - 02 - '16

    GIMP Gids, daarmee kom je heel ver bij GIMP :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parera schreef:
    Met PhotoFiltre is blenden heel gemakkelijk


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik gebruik adobe pfotoshop elements 9

    Parera schreef:
    Met PhotoFiltre is blenden heel gemakkelijk


    Oh serieus? Met welke versie? Plus, hoe doe je dat?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Oh serieus? Met welke versie? Plus, hoe doe je dat?


    Je kan met alle versies van PhotoFiltre blenden en er zijn iets van 5 manieren om te blenden ^^ Die allemaal verschillen qua 'moeilijkheid' en de makkelijkste is gewoon met de clone stamp tool al pakt die niet altijd even mooi uit.


    ~ KONNICHIWA.

    Ik gebruik geen fotoshop, ik snap er geen drol van of van andere programma's. Ik gebruik PicMonkey [of zoiets] maar dat is niet wat jij wilt, though. Maar goed, succes! [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife