• geef je mening!!! ik viind het dom van haar want ze kan volgensmij helemaaal nie zo goewd zeiken......ik bedoel zeilenxDxD


    look at Flixster.com

    Marilena schreef:
    (...)
    Vliegtuig? Ik dacht dat ze in een boot wou.

    Ze wou een wereldreis maken om de wereld met een zeilboot. Maar ze is met het vliegtuig naar Sint Maarten gegaan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 19:50 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind haar echt een aandacht trekker! Serieus, gaat ze in haar in haar eentje naar Curacou met haar 14 jaar. ze doet net alsof ze 18 is!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rosebeat schreef:
    Ze wou een wereldreis maken om de wereld met een zeilboot. Maar ze is met het vliegtuig naar Sint Maarten gegaan.

    Okee dan....


    .

    Ik zie wel wat er met dat kind gebeurt. Haar eigen schuld (en dat van haar ouders) als er iets met 't gebeurt.
    Al vind ik 'r wel nogal dom. Ik bedoel; de wereld rondzeilen kan ook als je wat ouder bent. Waarom heeft ze zo'n haast?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze is gewoon achterlijk. Sorry voor mijn woordkeuze, maar dat vind ik echt. Ik bedoel als je 13 bent kun je zelf toch ook wel bedenken dat, een zeiltocht om de wereld in je eentje niet mag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat een aandachtzoekster , ..
    Ze is even oud als mij en ik ben zelfs niet zo dom als haar .
    Ga anders eens rond de wereld gaan zeilen terwijl ze waarschijnelijk de wereldkaart niet kent .
    Van mij mag ze gaan zeilen ze .
    Maar dan moeten ze niet op het Nieuws gaan beginnen verkondigen:Zeilmeisje Laura Dekker vermist .

    Sorry ik vind haar echt wel een aandachtzoekster:X


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik vind het onverantwoord dat zo'n jong iemand even alleen gaat gaan zeilen, dat kind heeft zeker geen besef van hoeveel gevaren er op zee zijn. Ook al kan ze het nog zo goed ik vind het echt niet kunnen.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Volgens mij zoekt ze aandacht.
    En ik vind het erg dom dat ze naar Sint-maarten is gegaan. Maakt ze het niet beter mee. Ze moet tog in een pleeggezin.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Iemand met een droom die ze tenminste probeert waar te maken

    En ze is 14 voor de mensen die denken dat ze 13 is, misschien niet veel verschil maar dan nog

    En aandacht trekken? Dat punt begrijp ik wel maar ik denk toch van niet, ze probeert gewoon haar droom waar te maken, iets wat veel mensen niet zouden proberen
    Natuurlijk is ze een beetje jong, maar als ze denkt dat het haar gaat lukken, waarom ook niet?


    Live life limitless.

    Dumbass...


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb gewoon zoiets van; have fun. Ik zit er verder niet mee.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dom.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik vind het prima als ze rond de wereld wil zeilen weet je
    ze kan het vast wel en als ook de ouders dat zege..
    maar ik vind wel dat als er gezegt is dat het niet door gaat omdat het te gevaarlijk is en ze nog maar 14 is dan vind ik dat ze het daar dan ook maar mee eens moet zijn en niet naar sint maarten moet gaan om tog te kunnen zeilen

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 22:43 ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik bind het idioot

    Komaan volgens mij is nog nooit iemand aleen met een zeilboot heel de wereld rond gegaan en hoe groot is de kans dat je verloren vaart op zee??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Daar heb ik geen mening over!


    Your Butt is Mine!