• Haii, mensen.

    Ik ben hopeloos verliefd op een jongen van bij mij op school.

    Het begon allemaal.. (Nee niet deze morgen in myn melkherberg =D)

    Nee, ff serieus.

    Het begon allemaal toen we in het eerste jaar (ik zit nu in 2de) op skivakantie gingen. Ik weet niet meer wààrom of wanéér hij me opviel ofzo.. Ik weet niets meer. Maar elke keer hij passeerde, kreeg ik zo'n raar gevoel. Hij zat eens recht over mij, en toen kende ik hem nog niet zo goed. Ik vond hem gwn knap. Ik deed zo alsof ik met m'n gsm bezig was, maar ik trok gwn stiekem foto's van hem...


    Terug op school, begon ik me meer en meer te interesseren in hem. Een vriendin zat bij hem in de klas, en élke, maar ik verzeker je, élke speeltijd ging het over hem. Ik stelde allerlei vragen aan haar. Ze vertelde me alles. Wij liepen op de speelplaats, terwijl hij dan meestal voetbalde op het grasveld. Wat deden we: We gingen gwn naar daar, en heel subtiel keek ik, nee, STAARde ik hem aan. We volgden hem gewoon overal. En dat omdat ik het wou...


    Nu in het tweede jaar, heb ik gisteren voor het éérst iets tegen hem gezegd. Hij wist al van in het eerste dat ik op hem ben. Hij is niet op mij. Dat weet ik ook al lang, maar toch blijf ik verslaafd aan hem... Ik heb daarnet gwn een Netlog-account aangemaakt om zijn foto's te zien. Als ik genoeg had gezien, heb ik het terug verwijdert. Zo erg is het... En er staan foto's op met een vriendin van hem, ik ben stikjaloers, ik geef dat toe. Hij is zo hot, ik kàn niet over hem zwijgen...


    Hopeloos ben ik... Omdat hij me niet ziet staan.(huil)

    wat moet ik doen? Ik ontdekte net dat ik niet meer zonder hem kan... En mss gaat hij volgend jaar weg.


    NIELS, I LOVE YOU SO DAMN MUCH!

    Vraag Hem Gwn Om Eeen Kans, Hem Beter Te Leren Kennen ^^


    PoisonTrash on camera

    zeg gwn eerlijk tegen hem wat je voor hem voelt
    als je het toch geen goed idee vind
    maak dan oogcontact met hem en flirt een beetje probeer eerst een vriendin te worden en dan zeg je wat je voor hem voelt

    succes

    Ik zou hem om een deftig gesprek vragen.

    En als hij je niet ziet zitten als lief, vraag dan of je gewoon vrienden kan zijn. Wat niet is kan achteraf nog altijd komen ^^ ;)

    Succes


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    O_o arme jij tog hopeloos verliefd zijn is kut :X x3 weetje

    maar goed..
    uwhh geen idee wat je moet doen wnt nicol hier is nog nooit egt verliefd geweest op geen jongen of eeen meisje x3 dus mis. benk wel onzijdig (A) x3 fzo x3

    en btw ;; myn broer heet ook niels mag je wel hebbe hoor mr hys nie so leuk x3


    We can only learn to love by loving.

    okè lisie,
    niels is hot!Dat weten we allemaal zelf een blinde mol ziet dat!
    Ik zeg:
    in het 3de of 4de jaar gaa hij tog is moeten vo u vallen!en doet hij dah niet?!?!Dan ist een kieken!:P
    hvj!
    (H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Als hij een vriendin heeft,heeft het idd niet zo veel nut. Gewoon blijven dromen en naar foto's staren x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Meid, verliefdheid is een van de mooiste, maar ook vervelendste dingen die er bestaan. Hij is misschien niet op jou, maar geef de moed niet op. Je moet op een bepaalde manier aan zijn aandacht, fzoo geraken. Zorg dat jullie goede vrienden enzo worden. Dan is er een kans dat hij met je gaat willen. Maar als dat níét zo is, ga dan niet zeggen tegen hem dat je geen vrienden meer wil blijven, fzoo. Je snapt me wel. Maar als hij dat zo doet bij jou, of hij wilt alleen maar met je als je moet gaan veranderen in zo'n huppelkut. laat hem dan gewoon vallen! Dan is hij je niet waard.
    En nog iets over die foto met die vriendin, wie weet is dat zijn béste vriendin wel, en helemaal niet zijn liefje.. Mag ik die foto is zien?
    Ik hoop dat ik je at geholpen heb x'D

    Meid, verliefdheid is een van de mooiste, maar ook vervelendste dingen die er bestaan. Hij is misschien niet op jou, maar geef de moed niet op. Je moet op een bepaalde manier aan zijn aandacht, fzoo geraken. Zorg dat jullie goede vrienden enzo worden. Dan is er een kans dat hij met je gaat willen. Maar als dat níét zo is, ga dan niet zeggen tegen hem dat je geen vrienden meer wil blijven, fzoo. Je snapt me wel. Maar als hij dat zo doet bij jou, of hij wilt alleen maar met je als je moet gaan veranderen in zo'n huppelkut. laat hem dan gewoon vallen! Dan is hij je niet waard.
    En nog iets over die foto met die vriendin, wie weet is dat zijn béste vriendin wel, en helemaal niet zijn liefje.. Mag ik die foto is zien?
    Ik hoop dat ik je at geholpen heb x'D


    Jhaa, hij heeft geen lief, dat weet ik. maar toch ben ik jaloers... Gosh, nu zit ik hier gwn te blijte.. :X

    Als hij een vriendin heeft,heeft het idd niet zo veel nut. Gewoon blijven dromen en naar foto's staren x]

    Hij heeft geen vriendin. Het is gwn een vriendin..