• Howdy,
    Ik lees de laatste tijd alleen maar Tokio Hotel fans tegen Cinema Bizarre fans topics. Hou er gewoon mee op!!! Het heeft geen nut om jezelf zo op te fokken over 2 bepaalde bandjes -_-" Echt gaan we bitchfights houden over wie het eerste is begonnen en wie niet en wie na aapt. Echt ik word daar gewoon ziek van! Ieder z'n eigen favo band -_-" Gewoon niet zeuren, Het zijn ook maar gewoon mensen zoals ons! Elke keer kom ik wel weer dingen tegen dat TH fans zeggen dat CB hun na aapt, kap gewoon met dat te zeggen! Iedereen doet z'n eigen dingen, punt uit! Maak er niet elke keer een domme dicscussie van!!!
    Laat hun gewoon! Die topics hebben toch geen nut, behalve als je fans tegen elkaar op wilt zetten! KAP ER GEWOON MEE -_-" Ik word echt schijt ziek hiervan!! Hierdoor flippen steeds meer mensen en krijgen waarschuwingen en binnen de kortste keren zijn ze hun account verloren! Dus kap met die onzin te posten, ga gewoon wat anders doen als je je verveeld maar zet niet zulke stomme topics over TH tegen CB strijd erop -_-"

    ShinWolf


    I'm your bitch [:

    Beauxbatons schreef:
    Inderdaad. Respecteer toch eens dat andere mensen van andere dingen fan zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat je gelijk hebt (:

    Shambhala schreef:
    (...)D: Why not?

    Nja ik weet eigenlijk niet xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    het is mij eigenlijk nooit opgevallen dat er zo'n topics waren?


    You'll never dream alone. <3

    Met zulke topics vraag je enkel nog om meer *mijn mening*

    Rosebeat schreef:
    Van zo'n topic komen er alleen maar meer discussies.


    None but ourselves can free our minds.

    Rosebeat schreef:
    Van zo'n topic komen er alleen maar meer discussies.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hmmja..


    Your sex is a killer.

    Beauxbatons schreef:
    Inderdaad. Respecteer toch eens dat andere mensen van andere dingen fan zijn.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ShinWolf schreef:
    (...)

    Tokio Hotel heeft dezeflde muziek als Metallica, The Rasmus, CCR, Green Day, Avril Lavigne en Goo Goo Dolls.

    Als je bewijs wilt hier de links

    The Same as Greenday :O
    The same as The Rasmus &nd CCR
    The same cover as Avril Lavigne (Avril had het album eerder uit dan TH 2003!!!!)
    The same bass as Metallica and the music like the Goo Goo Dolls!!

    CB heeft hier alleen mee te maken zoals dat Shin Bill z'n haar na-aapt. Hun TV-channel na doet.


    eigenlijk boeit me dat dus echt niks.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik snap dat het irritant is dat mensen daar over dicussieren, maar van zo'n topic wordt dat er natuurlijk niet beter op.
    En ik ben fan van TH, en sommige liedjes van CB vind ik ook leuk, maar who cares?
    Als we het over 'plagiaat' gaan hebben is het niet alleen maar TH. Dit zeg ik niet omdat ik fan ben, maar iedereen doet nu alsof het erg is omdat het bij TH is geflikt, en sommigen doen ook alsof TH de enige is die dingetjes van andere bands verwerken in hun eigen liedjes.
    Echt niet.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik weet niks van deze discussies af. oke niet waar ik had geloof ik gister er iets over gelezen, maar geloof me, niet alleen de TH fans beginnen met zulke discussies, ook de CB fans beginnen soms, dat weet ik wel zeker.
    En ik vind dat je hier geen topic over moet beginnen, hier krijg je alleen maar ruzie van -mijn mening-. En als mensen ruzie hebben of ze krijgen ineens heel veel mensen op hun profiel die dat persoon gaan irriteren of wat dan ook, zal diegene niet meer online komen en daar maak je Rutger niet blij mee aangezien hij dan zijn leden kwijt raakt.
    Oké, nu zeg ik niet dat het écht zo is het is namelijk maar een voorbeeld, maar dit soort discussies vind ik een beetje nutteloos. Maak je er niet druk om, ieder doet zijn eigen ding, zo ook TH en CB of het nu op elkaar lijkt of niet. Daar kunnen hun toch niks aan doen?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Rosebeat schreef:
    Van zo'n topic komen er alleen maar meer discussies.


    Protège moi de mes désirs.

    wordt gewoon fan mensen die echt talent hebben ;)

    Aha jah als of ze allemaal samen gezellig naar elkaar gezeik gaan luisteren en denken agh jah geen gezeik meer. Als dat over de hele wereld kon? Waarom niet hea? Tuurlijk niet, wees geen kleuter dan en gaa niet reageren op elkaars gezeik..


    Some angels have no wings.