• Hallootjes! Na even heb ik toch maar besloten om er een topic over te maken.

    Laatst heb ik -ik geloof op RTL5, maar ook dat weet ik niet meer zeker- een film gezien en die vond ik echt goed! Ik weet alleen niet de titel ervan aangezien ik pas later inschakelde :c

    Soooooo, daarom schakel ik jullie hulp in, in de hoop dat jullie het wel weten (:

    Het verhaal gaat over een meisje, blondharig en ik gok een jaar of 15, 16, en ze is een soort supermens. Dit is vanaf het punt dat ik het gezien heb:
    Het meisje zit verstopt in een soort houten huisje en dan is er een leger/politie dat haar uiteindelijk vindt. Er blijken moorden te zijn geweest en zij is degene die het gedaan heeft. Ze wordt gevangen genomen en dan weet ze door te acteren los te komen. Ze is heel goed in vechtsporten en ook heel slim angelegd. Ze kan goed vechten en ook wapens beheersen. Ze komt dan vrij en gaat op de vlucht voor degene die haar vast willen houden. Zo reist ze ook mee met een familie in de caravan en komt ze op een soort van camping. -ugh, dit klinkt echt heel vaag- Met het meisje van die familie gaat ze dan ook met twee jongens even zitten en dan vermoord ze haast die jongen waar ze dan mee zit :') dan moet ze toch weer verder aangezien de politie daar is en dan is ze op een terrein met allemaal containers en daar vecht ze dan ook weer met mannen...-heeft iemand al een idee, want anders moet ik meer naar het einde toe vertellen xd-

    Dank u allen voor de hulp alvast (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha dit klinkt best episch, maar ik kan je niet helpen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog wat meer informatie :3

    Ze weet niet van zichzelf dat ze echt een supermens is en ook niet dat ze "raar" is, want voor haar is het heel gewoon dat ze zo kan vechten en dergelijke (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Is het misschien 'Hanna'? Ik heb die niet gezien, maar het is volgens mij wel zo'n soort verhaal.


    Caution first, always.

    Ik heb echt totáal geen benul, sorry :')

    Hopelijk is er iemand die het wel weet xd


    Inspiration can hit you any time

    Kalgoorlie schreef:
    Is het misschien 'Hanna'? Ik heb die niet gezien, maar het is volgens mij wel zo'n soort verhaal.


    Jaaaaaaaaaaaaa, die film is het <3 ik heb even opgezocht en dat is inderdaad de film ^^ Thank you <3

    er kan een slotje op dit topic (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oooohh Hanna! Die film heb ik ooit eens gezien! Al kan ik m me niet meer precies herinneren haha xd Maar ik ken de titel iniedergeval wel xd


    Inspiration can hit you any time