• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens. It's obvious to me ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    voor mij toch een eens _O_

    Isn't that obvious?
    Oftewel: eens dus.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eens.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ja.


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, eindelijk iemand die slim geworden is. (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oja, wat ik hier ook nog bij wil zeggen is ehm. Ik snap het eigenlijk niet. Ik geef nu snel een voorbeeld. Ik ken veel mensen die zeggen tegen mij. 'Ik vind Tokio Hotel hun muziek echt goed, maar ik ben geen fan.' Fan zijn draait toch enkel maar om de muziek of ben ik daar zo verkeerd in? o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens (;


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Eens.
    Susan Boyle is een mooi voorbeeld. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Zaitsev schreef:
    Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.


    agree:Y)
    en er zijn veel fans van th, cb, jb enz. die alleen maar fan zijn omdat ze hun knap vind >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eens, ik luister nu ongeveer een jaar naar Cinema Bizarre, ik vind hun muziek echt top! Maar in het begin vond ik Strify echt eng! Kun je het je voorstellen, ik ben nu geobsedeerd door hem! XD

    En idd Susan Boyle is een goed voorbeeld, alleen maakt zij meer muziek voor ouderen en die intereseren zich niet in het uiterlijk en sommige jongeren wel.


    -

    Eens.


    Proud.