• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mee eens. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens.


    hoi, jij bent leuk.

    't Oog wil ook wat!

    Nah, natuurlijk draait het om de muziek, maar het is wel fijn als ze er goed uitzien, dat maakt ze nét even leuker. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo zou het wel moeten zijn. Maar sommige mensen schaffen bands af omdat ze naar het uiterlijk kijken. Ik persoonlijk ook.
    Tja, je muzieksmaak gaat ook een beetje om het uiterlijk en kleding van de band, want vaak vergelijk je de band een beetje met je eigen smaak.
    Oneens dus.


    dress me, i'm your mannequin.

    Eens
    Oké, het is altijd leuk als er wel een knappe kop tussen zit. Want dan verkopen de platen beter en al die andere rotzooi. Maar als het super muziek is, waarom zouden we dan massaal daar niet naar gaan luisteren?


    Music is the new sex

    Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.


    inderdaad! :o schandelijk eigenlijk ><
    ik zou zeggen dat het niet belangrijk is (voor mij tenminste) maar als je naar Japan spul gaat dan heb je wel van die bandjes die even hard afhangen van hun uiterlijk en doen dan van de muziek zelf...
    goeie stelling:Y)

    Dat vind ik niet...
    Ik vind muziek ook het belangrijkste, maar als je een goede stem hebt, maar er uit zien als een vuilzak, kom je er niet these days...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 11:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uiteraard.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens. Maar met alleen goede muziek kom je er tegenwoordig ook niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens


    Everyone smiles in the same language.

    Oneens, als iemand iets zingt en die persoon is lelijk ofzo, dan knap ik ook altijd gelijk op de muziek af. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Eens.


    effort never betrays you

    Helemaal mee eens.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.