• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Half mee eens.


    I recycle my thoughts.

    Mee eens.
    Van de helft van de muziek waar ik naar luister weet ik niet eens hoe ze eruit zien XD
    Maar als ze er cute uitzien is het natuurlijk ook wel leuk. Maar als ze lelijk zijn maar wel/ook hele goede muziek maken blijf ik er toch echt wel naar luisteren
    Dus echt helemaal mee eens!


    Neon naui jeonbuya.

    Zaitsev schreef:
    Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.


    Protège moi de mes désirs.

    PUKKELxDING schreef:
    Voor mij is dit wel zo, maar in de praktijk valt dit vies tegen ;)


    denk ik ook


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Zaitsev schreef:
    Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.

    Eens
    Maar als de bandleden ook mooi zijn is dat er nog een leuk extratje bij


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Beiden.
    Maar vooral de muziek.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eens


    stay Nyappy

    Een waardige stelling! :D

    Totaal mee eens. Ik luister heel graag metal, en die gasten zien er soms echt niet uit (:.

    Als voorbeeld de band Red (niet de hele oude, een nieuwe). Dat zijn mannen van dik in de 50, een bierbuik, kale hoofden, lange baarden, je ziet het plaatje al. Maar rocken kunnen ze zeker n_n.


    Als er respect was, was er geen haat (:

    eens, maaro ok weer niet ;P
    want er zijn bands die goede muziek hebben, maar er zo eng uit zien dat je bijna bang word..
    en bands waarvan de muziek en het uiterlijk gewoon goed is, dat je ernaar blijft kijken en luisteren


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Eens, maar t is wel altijd leuk als de bandleden er ook leuk uit zien ^^


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Ik denk wel dat als de liedjes van Tokio Hotel gezongen werden door de oude mannen van U2 dat ze een stuk minder werden geluisterd.


    I recycle my thoughts.

    Eens :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    JilliBoyd schreef:
    Eens, maar t is wel altijd leuk als de bandleden er ook leuk uit zien ^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Zekker mee eens.
    Kijk ik ben fan van bands waar van je denkt, ben je wel helemaal lekker dat je daar naar luistedd om dat die mensen nog al lelijk zijn. Zo lang de muziek goed is, is er no problem. Right?


    Love sheds light one the darkest of times