• Het spijt me heel erg, maar ik stop ermee. Het gaat al de laatste tijd niet echt lekker met mijn opa en de huisarts van mijn opa belde net naar mijn moeder dat hij er waarschijnlijk over een paar dagen niet meer is. Dus, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er mee stop. Ik zal waarschijnlijk mij over een tijdje wel weer aanmelden voor een schrijfwedstrijd en dan beloof ik dat jullie alvast deelnemers zijn als jullie dat willen.

    Sorry, het spijt me echt heel erg!

    xx

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 21:36 ]

    I wanna join. n.n'


    We'll never be as young as we are tonight

    ik wil jury zijn =3
    Naam: Mireille
    Leeftijd: 15
    Waarom je jurylid wil worden ^^: omdat ik dat nog nooit geweest ben, maar het toch graag een keer zou willen zijn. =3

    Ik wil is mee doen, dit is de eerst schrijfwedstrijd die ik vind die is leeg is :Y)


    Live life limitless.

    Ik doe mee ^^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 22:30 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Naam: Ayce
    Leeftijd: 15
    Waarom je jurylid wil worden ^^: omdat ik daar nog nooit de kans toe gekregen heb, het lijkt me wel leuk om verhaaltjes te lezen en daaruit te kiezen welke de beste is (cat)


    -

    Naam: Yoni
    Leeftijd: bijna 15 ^^
    Waarom je jurylid wil worden ^^: Ik heb het nog nooit gedaan en wil die verhaaltjes wel lezen en beordeelen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik doe mee :)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik wil ook wel jury zijn!
    Of kan dat niet meer?
    naam: Fabiënne
    Leeftijd: 15
    Waarom: Het eerste wat ik wil zeggen is dat ik het heerlijk vind om verhalen te lezen. En met jury zijn zou ik graag de fantasie van anderen willen beoordelen. Zo leer je ook een beetje de fantasie van de anderen mensen ontdekken. En natuurlijk wil ik jouw helpen met het zoeken van de winaar/winnares van deze wedstrijd.
    Ik hoop dat je laat weten wie het wordt :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik wil meedoen!


    Brubl

    ik wil ook jury zijn!
    Naam:Lisa
    leeftijd:14
    Waarom:het is een keer iets nieuws,nog nooit gedaan:)


    We're all dancing to the same sad song.

    Lies wilt ook meedoen!:Y)


    everything you imagined, and more...

    K wil mee doeeeeeen :D

    xxx vn mij


    Life up to your own espectations

    trouwens, als ik niet jury wordt, wil ik wel meedoen.. =3

    Ik ga ook meedoen, uit verveling :x


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zaitsev meldt zich!
    Ik zou ook graag mee willen doen. Ik zit al bij een andere schrijfwedstrijd maar de tijd tussen die opdrachten is twee weken, dus dan meld ik me ook voor deze aan.


    No growth of the heart is ever a waste