• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind niet dat je het echt verliefd kan noemen. ik denk dat je wel verliefd kan zijn op jou idee van hoe die persoon is.
    het is dan wel kut om te weten dat je nooit kans maakt bij die persoon. okal ken je hem niet echt


    we all deserve to die

    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.


    Where there is a sea there are pirates...

    Je kunt niet echt verliefd zijn op een bekend persoon, maar je kunt hem/haar wel leuk vinden. En ja, soms is dat kut omdat je dan zoiets hebt van nou, het kan toch nooit wat worden al ben je nog zo leuk. Soms is dat wel jammer, maar er is niks aan te veranderen.;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm, half akkoord maar half ook niet. Ten eerste ben je nooit écht verliefd, al kan je wel helemaal een verliefd gevoel hebben. Ten tweede heb je dan dat verliefde gevoel voor het beeld dat je hebt van die persoon, en niet voor wie hij/zij echt is want je kent hem/haar natuurlijk niet. En ik vind het op zich best leuk, omdat je er dan lekker over kan dromen zonder dat het echt iets wordt, dan ga je vaak extra hyper doen. Het is wel kut als je op de één of andere manier echt een relatie met die persoon zou willen, want dat is natuurlijk niet mogelijk.


    Beeeeeeeesje :-)

    Hoe kut het ook klinkt, verliefd zijn op een bekend persoon, kan niet. Hoeveel meisjes zijn wel niet 'in love' met Justin Bieber? Maar ze kennen hem niet. Ik geef toe, ik ben gek op Justin Bieber, al meer dan een jaar. Maar ik besef ook dat ik geen kans maak bij hem. Het is moeilijk en kut om te accepteren, maar het is de keiharde waarheid. En welke fan van Justin baalt daar nou niet van? Als fan denk je; Hij is pas 16, misschien maak ik een kans! Maar het is gewoon onmogelijk. En het heeft lang geduurd voordat ik dat inzag.


    you're my favourite part of the day ~

    Tenzij diegene die bekende persoon in het echt kent vind ik niet dat die persoon echt kan zeggen dat hij/zij 'verliefd is'. So they have to get over it.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 7:20 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja er zijn genoeg die zeggen dat het niet kan. Je kan idd ook niet echt verliefd zijn maar wel aah wat is hij leuk en de hele dag eraan denken en dat is wel kut. Ik ben het dus half eens half oneens Want je bent nooit helemaal verliefd.


    Het komt wel goed schatje <3

    Ja.


    -

    Sutherland schreef:
    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het voelt heel kut, maar het is niet echt verliefd zijn. Je kent de persoon niet persoonlijk, dus je kunt niet verliefd worden. Je bent dan verliefd op hoe de persoon zich voordoet in de media enzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sutherland schreef:
    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.

    Ja, het is afschuwlijk =$


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ja.. tenzij je diegene écht kent..


    "POTATOOOOOE!"