• Het spijt me heel erg, maar ik stop ermee. Het gaat al de laatste tijd niet echt lekker met mijn opa en de huisarts van mijn opa belde net naar mijn moeder dat hij er waarschijnlijk over een paar dagen niet meer is. Dus, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er mee stop. Ik zal waarschijnlijk mij over een tijdje wel weer aanmelden voor een schrijfwedstrijd en dan beloof ik dat jullie alvast deelnemers zijn als jullie dat willen.

    Sorry, het spijt me echt heel erg!

    xx

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 21:36 ]

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Mensen mogen hun verhaal nog inleveren :Y)

    owja x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Missing you, Fernando. Alsjé x


    Some people make the world special just by being in it

    Oeeh, wanneer komt de derde opdracht? ^^


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Cijfers zijn er! En de derde opdracht komt er nog aan!

    x

    Taylor Swift - Fifteen
    Beyoncé - If I were a boy

    Een van deze twee, maakt me niet uit welke, ze zijn allebei goed voor mij

    En anders als derede optie (maar toch liever een van de twee bovenste) Pink - Don't let me get me

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 15:05 ]


    Live life limitless.

    Ik had mijn stand alone toch ook ingeleverd?


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik had mijn stand alone toch ook ingeleverd?

    Perry heeft hem idd wel ingeleverd, maar ik wist niet dat jij perry was en toen ik vanmiddag op je account klikte om te zien wie je was stond er deze user is niet meer actief. Ik zal nadat ik terug kom van werk jou cijfer invoeren.
    Sorry.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 16:39 ]

    Confused schreef:
    (...)
    Perry heeft hem idd wel ingeleverd, maar ik wist niet dat jij perry was en toen ik vanmiddag op je account klikte om te zien wie je was stond er deze user is niet meer actief. Ik zal nadat ik terug kom van werk jou cijfer invoeren.
    Sorry.

    Ahw, oke. Maakt niet uit. Ik had moeten zeggen dat mijn username weer was veranderd :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil heel graag deze : Hope - Who am I to say.
    ^^

    xxx vn mij Lkkr een dramatisch liedje :P en lief


    Life up to your own espectations

    Gvd. ><
    Klote eerste opdracht, voor mijn tweede kreeg ik wel goede. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Taylor Swift - Fifteen. x


    Some people make the world special just by being in it

    Outrages schreef:
    Gvd. ><
    Klote eerste opdracht, voor mijn tweede kreeg ik wel goede. ;o


    dat heb ik owk een soort vn.. :( mijn eerste opdracht was echt bad..


    Life up to your own espectations

    Nog een klein dingetje, zorg er wel voor dat we aan de titel kunnen zien welke songtekst het is of zet de songtekst titel in de beschrijving van de stand alone.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 20:15 ]

    Gawd!!! Het spijt me zo verschrikkelijk erg! Ik had het moeten terug kijken, ik had het nogal druk dus ging iemand voor mij de gemiddelde berekenen. Maar zonder rekenmachine want we konden deze beide niet op deze computer vinden. Maar nu heeft diegene een enorme fout gemaakt. Het cijfer van Devilicious moet helaas een 6.6 zijn. Dus wat betekent dat Outrages nog gewoon in de race zit en Devilicious er helaas uit ligt. En dat nog wel door haar eigen eerlijkheid. Ze kwam zelf aanzetten met een gastenboek berichtje dat het fout berekend is. Bedankt voor je eerlijkheid! En het spijt mij ontzettend erg dat ik deze stomme fout heb gemaakt... Hopelijk gebeurd het niet nog eens...