• ja daar kwam ik dus net 15 min geleden achter. want ik had inhet weekend gevraagd of ze vandaag met mij naar de stad ging. en toen zei ze dat ze moest werken dusnaja ik dat geloven want dat is heel normaal dat ze moet werken he.
    wil ik met haar vnaaf naar bestfriend van ons gaan dus bel ik naar haar thuis op om te kijken of ze al thuis was. zegt die moeder dat ze is zwemmen. durft ze oook nog eens te zeggen tegen onze bestfriend da ze gewoon midden in de winkel staaat.
    heb het echt eff met der gehad.
    weet iemand wat te doen>??

    loveyouguys(H)


    So Wrong, It's Right <3

    Praat er met haar over, en als ze door blijft liegen weet je meteen wat voor een vriendin ze is.

    praten? ;s
    maar dat is echt wel stom van haar, waarom zegt ze niet gewoon dat ze iets anders gaat doen?


    Cowards die many times before their deaths.

    Eerlijk zeggen dat je erachter bent gekomen, en vragen waarom ze tegen je gelogen heeft. Achter haar rug om boos op haar worden lost niets op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Praat er met haar over, en als ze door blijft liegen weet je meteen wat voor een vriendin ze is.


    None but ourselves can free our minds.

    Praat met haar;
    Mischien was ze ff weg met iemand en durfde ze dat niet te vertellen.
    Er kan altijd wel wat tussen zitten dat had ik ook met mijn bffa.
    X


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dumpen, dat heb ik gedaan. Nja, na een aantal keer dan.


    Protège moi de mes désirs.

    Rosebeat schreef:
    Eerlijk zeggen dat je erachter bent gekomen, en vragen waarom ze tegen je gelogen heeft. Achter haar rug om boos op haar worden lost niets op.


    Whatever you do, have fun

    Fragile schreef:
    Praat er met haar over, en als ze door blijft liegen weet je meteen wat voor een vriendin ze is.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik snap het niet. Je zei dat je in het weekend wilde afspreken, maar 29 december was dinsdag? Of had dat niet daarmee te maken? Want er staat niet een verklaring wat er anders aan de hand was? Of had je in de tegenwoordige tijd geschreven, waarmee je bedoelde de verleden tijd? Hè, wat verwoord ik het toch weer goed >////<
    Achja, let niet op mij.
    En. . . Zeg gewoon tegen haar dat je het niet cool vind wat ze heeft gedaan. Kijken hoe ze reageert. inspelen op reactie?


    Als je maar een ananas hebt..

    Misschien zou ze moeten werken maar ging dat niet door en is ze maar gaan zwemmen?
    Zou ook kunnen..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fragile schreef:
    Praat er met haar over, en als ze door blijft liegen weet je meteen wat voor een vriendin ze is.


    everybody needs a song.

    gelukkig doen de mijne niet zo =3
    maar praat er eens met haar over :Y)