• ik wel. en daar wil ik een story over schrijven, maar ik weet niet of dat zo leuk is. dan schrijf ik geen namen alleen die van mezelf. en ik vertel over alles wat ik met het pesten heb ervaren...
    en als je gepest bent, hoe voel je je dan? en hoe werd je gepest?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 18:51 ]


    look at Flixster.com

    Ik ben wel enkele keren na geroepen als ''Emo'' en als ''Dikzak'' maar dat is vroeger. Al doet dat laatste me nog steeds pijn.


    Brubl

    Rosebeat schreef:
    Ik ben gelukkig nog nooit gepest.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je het zo leest zijn er best veel mensen gepest geweest ;x


    All was well.

    Nee, gelukkig.


    The soul needs autumn.

    Ja op de basisschool ben ik zelfs een paar keer in elkaar geslagen. nu gelukkig niet meer :D

    in groep 7 en 8 het meest. En nu maken ze nog wel domme opmerkingen zoals 'emo' enzo maar daar trek ik me niks van aan(:


    T O K I O H O T E L < 3

    undercover schreef:
    Ik ben wel enkele keren na geroepen als ''Emo'' en als ''Dikzak''.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 19:04 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik vanaf mijn 8ste tot heden word ik gepest het is een keer zo erg geweest dat de politie erbij moest komen om dat ze meer deden dan met woorden gooien


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja :') nu nog steeds.

    Ik wel,omdat ik nooit iets terug durfde te zeggen.
    Er is zoveel met mij gedaan..maar k praat er liever niet over:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik. Ik had zo erge ruzie met een meisje dat zij van school gegaan is. Niet omdat ik haar wegpeste maar zij deed alsof ik haar pestte zodat iedereen haar zielig vond en mij gingen haten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    De hele basisschool tijd ben ik gepest, vorig jaar eventjes. En nu -gelukkig- niet meer.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ik vroeger ook heel erg op de bassischool op en in de 1e klas van de middel bare maar sinds dien gelukkig niet meer ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, ik wel... Dat voelt rot. En hoe ik gepest werd?
    Nou een jongen in mijn klas vond me vanaf klas 1 al 'gothic' terwijl ik gewoon blond ben geen zwarte make-up of zwarte kleding. Maar ik vond Tokio Hotel toen leuk, nu niet meer. Maarja daar zeik dat joch altijd over. Maar nu niet meer om Th.. Ik weet niet waarom wel. En soms schopte hij wel eens of sloeg me. Gelukkig was ik niet alleen. Mijn vriendinnen moet hij ook wel eens hebben. Het is niet super erg meer, maar hij (en z'n vrienden) blijven eng ;x

    en het lijkt me cool als je er een story over maakt.


    You are beautiful, you are love.

    nee, ik ben nog nooit gepest.


    AAP