• ik wel. en daar wil ik een story over schrijven, maar ik weet niet of dat zo leuk is. dan schrijf ik geen namen alleen die van mezelf. en ik vertel over alles wat ik met het pesten heb ervaren...
    en als je gepest bent, hoe voel je je dan? en hoe werd je gepest?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 18:51 ]


    look at Flixster.com

    Ja mijn gehele leven al.
    Word eht nog steeds


    behind very angel is a demon

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 12:13 ]


    behind very angel is a demon

    Ja. Het was een meisje, N. Ze was echt zwaar vervelend. De leraren deden niks, en ze dwong om dingen te doen. Zoals hurken op je knieen zodat zij op je kon staan ecn erger bij kon. Ik was te erg een watje om nee te zeggen, maar nu zie ik dat er niks van haar terecht komt. En als ik eerlijk ben, kan me dat helemaal niks schelen. Als ik terug kon gaan in de tijd, had ik haar gezegd wat ik van 'r vond, zonder angst. Al kan dat natuurlijk nu niet meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Onderbroek schreef:
    Ik wel, maar het is het verleden en ik praat er liever niet meer zo veel over.


    effort never betrays you

    Ik ben 11 jaar gepest en 1 x aangerand door een docent...

    Uitgescholden, bijna in elkaar geslagen, rotzooi naar gegooid, voor schut gezet, buiten gesloten. In feite alles wel en het begon al in de kleuterklas tot de brugklas.
    Wist niet dat kleuters zo gemeen konden zijn '-'


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    undercover schreef:
    Ik ben wel enkele keren na geroepen als ''Emo'' en als ''Dikzak'' maar dat is vroeger. Al doet dat laatste me nog steeds pijn.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben nog nooit gepest, volgens mij was ik op de basisschool altijd op de achtergrond, dus niemand deed me toch wat. Ik ging gewoon met iedereen om zegmaar. Op de middelbare school. . . Ik word niet gepest, maar ik val geloof ik wel wat meer op, aangezien ik eigenlijk best wel vaak dans door de kantine en zo. Maar word je nog steeds gepest? En moet je niet wat langer nadenken voordat je dit soort privé zaken op internet publiceert?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ook! Voelde me vreselijk, maar die tijd had ik z'n goeie kanten

    Rosebeat schreef:
    Ik ben gelukkig nog nooit gepest.


    Happiness hit her like a train on a track

    VoodooDoll schreef:
    Ik ben nog nooit gepest, volgens mij was ik op de basisschool altijd op de achtergrond, dus niemand deed me toch wat. Ik ging gewoon met iedereen om zegmaar. Op de middelbare school. . . Ik word niet gepest, maar ik val geloof ik wel wat meer op, aangezien ik eigenlijk best wel vaak dans door de kantine en zo. Maar word je nog steeds gepest? En moet je niet wat langer nadenken voordat je dit soort privé zaken op internet publiceert?


    nee word nu nie meer gepest. ik heb dit verhaal al aan vele mensen vertelt en ik schaam me er ook niet voor


    look at Flixster.com

    Rosebeat schreef:
    Ik ben gelukkig nog nooit gepest.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik. Als je het hele verhaal per se wil weten, stuur maar een pb. Ik heb geen zin om mijn hele verhaal op het forum te zetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben nooit echt gepest.
    Soms wat lullige opmerkingen, maar meer niet.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ben gelukkig nooit gepest.
    Alleen wat opmerkingen die wat gevoelig lagen maar verder niks.


    You are exactly my brand of heroin.