• Hey, ik ben van plan een serie te starten genaamd A Shot At Love With... Robert Pattinson. Ik zoek nog 20 rollen voor de meisjes die proberen Robert's hart te veroveren.
    Dit is de informatie die ik nodig heb:

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Grootste angst:
    Extra:

    Naam:Michelle dawn
    Leeftijd: 17
    Foto:ik weet geen, n meisje met buine lange haren en bruine ogen
    Karakter: lief romantisch kan grote bek hebben als ze iemand niet mag, misterieus
    Grootste angst: mn moeder verliezen
    Extra: .houd van fantasie verhalen houd van muzik , kan goed vechten

    wil je ff pb als ik rol niet of wel heb

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 14:59 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Ik heb de 20 rollen. Srry

    Naam: layla boston
    Leeftijd: 17
    Foto: http://scenegirls.mobi/pics/scene%20girl3TYE3.jpg
    Karakter: lief, aardig, vriendelijk, behulpzaam, gevoelig,...
    Grootste angst: pijn (maar dan van verdriet ofzo)
    Extra:
    leest graag, kan supergoed zingen, luistert graag muziek, is redelijk rustig, gelooft in ware liefde


    when you can life forever, what do you live for ?

    oei ik zie dat ik al te laat ben, maakt niet uit xD


    when you can life forever, what do you live for ?

    Naam: Lise Morise
    Leeftijd: 17
    Foto:http://api.ning.com/files/fLE78E6nocswhgPpdDVrjYbDH41z0KpNNZTI-GPP39uCjPBB3j6KwGfHT-7NVTgHYy3h8zmFrPMB*SB68e5rxHTvnau8SG83/emogirls3413.jpg
    Karakter: Lief, eigenwijs, nieuwsgierig, snel ongeduldig.
    Grootste angst: Water
    Extra: Houd van muziek speelt zelf piano en zingt verder is ze best normaal.

    he shit dat je al 20 rollen heb zeg het pas net.
    maar ja.


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Naam: Alyssa Carter
    Leeftijd:19
    Foto:http://images.askmen.com/galleries/singer/katharine-mcphee/pictures/katharine-mcphee-picture-4.jpg
    Karakter:lief, vriendelijk,speelt graag hard to get, kan erg bitchy zijn als je haar kwetst
    Grootste angst: spinnen en naalden.
    Extra: hey daar ik ben Alyssa Carter. ik ben geboren in Miami en ben 19 jaar. ik verjaar op 26 december. mijn ouders zijn al 23 jaar gelukkig getrouwd. en ik heb een zusje van 15. Riley (mijn zusje) en ik zijn heel close. we groeiden naar alkaar toe toen ze anorexia kreeg. mijn beste vriendin is Angel Tyrone, ken ik al sinds mijn geboorte, want haar moeder en mijn moeder zijn jeugdvriendinnen. ik hou enorm veel van benji springen omdat het een enorme kick geeft. ik hpu wel van extreme sporten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Alyssa Carter
    Leeftijd:19
    Foto:http://images.askmen.com/galleries/singer/katharine-mcphee/pictures/katharine-mcphee-picture-4.jpg
    Karakter:lief, vriendelijk,speelt graag hard to get, kan erg bitchy zijn als je haar kwetst
    Grootste angst: spinnen en naalden.
    Extra: hey daar ik ben Alyssa Carter. ik ben geboren in Miami en ben 19 jaar. ik verjaar op 26 december. mijn ouders zijn al 23 jaar gelukkig getrouwd. en ik heb een zusje van 15. Riley (mijn zusje) en ik zijn heel close. we groeiden naar alkaar toe toen ze anorexia kreeg. mijn beste vriendin is Angel Tyrone, ken ik al sinds mijn geboorte, want haar moeder en mijn moeder zijn jeugdvriendinnen. ik hou enorm veel van benji springen omdat het een enorme kick geeft. ik hou wel van extreme sporten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Avery Smith
    Leeftijd: 20
    Foto: Hayden Panettiere
    Karakter: Lief, Behulpzaam, Vertelt niet hoe ze zich voelt, vertrouwt niet snel, vriendelijk.
    Grootste angst: Een levenloos leven leiden.
    Extra: Avery is heel vriendelijk, maar houd zich liever kalm. Wanneer je haar beledigd, uitscheld, zal ze zichzelf beheersen, met moeite. Maar ga niet te ver! Avery's bijnaam is Ava, ze heeft geen zussen of broers, en heeft geen vader. Ze heeft een moeilijke jeugd achter de rug. Ava kan prachtig zingen, maar ze wil niet dat iemand haar ooit hoord. Ava is zoals ieder normaal meisje gek op schoenen en kleren maar zal nooit met geld gooien. Ze zoekt iemand die ze kan vertrouwen, en van kan houden. Iemand die haar niet in de steek laat en die van haar houd.


    "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." -Marilyn Monroe

    Awhn damn te laat. :)


    "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." -Marilyn Monroe

    Naam: joanna
    Leeftijd:18
    Foto:tamara
    Karakter:een persoon dat weet wat ze wilt , ze is een zachte iemand, maar hard als het moet , ze is eerlijk maar kan ook soms sluw zijn.zekan makkelijk jongens rond haar vinger draaien , ze is een feestbeest en reist zeer graag , ze is iemand die van haar leven profiteert !
    Grootste angst:geesten
    Extra: ze is van griekse afkomst, en haar familie is belangerijk voor haar, ze heeft nog een paar zussen en woont nogaltijd thuis, ze studeerd latijn-grieks en gaat heel graag op reis, ze word zeer geliefd door mensen maar op liefdes gebied gaat dat minder zeheeft altijd de verkeerde liefde op haar pad,daarom zoekt ze nu eindelijk iemand die haar alle liefde wiltgeven

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 18:03 ]


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Naam: Rosie Broadway.
    Leeftijd: 18
    Foto: Rosie!
    Karakter: Lief, verlegen, bescheiden, vriendelijk, koppig; verstandig; laat zich rap doen, negeert liever dan op iets te reageren; stil; rap pessimistisch, moeilijk op te beuren; doet alles voor familie en vrienden, springt altijd wel uit de groep, ook al wil ze dat niet; sarcastisch; het duurt meestal lang voor ze volledig haarzelf kan zijn, maar dat is niet zo als je net zo vriendelijk doet tegen haar; heeft veel respect voor mensen.
    Grootste angst: dood van een familielid of vriend.
    Extra: houdt ontzettend veel van koffie, buttons en eekhoorns.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Damn, te laat. :<


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Naam: Delilah stanley
    Leeftijd: 17
    Foto: http://hulk69.com/files/bella_swan.jpg
    Karakter: lief, soms druk en hyper als ze ergens entoshast over is( of hoe je dat ook schrijft) veel inzichzelf, vertrouwd mensen niet snel, veraad geen geheimen. trekt haar mond soms iets te snel open, vindt haar vrienden en familie het belangrijkst.
    Grootste angst: Dat er mensen waarvan ze houd doodgaan.
    Extra: Speelt gitaar en piano, houd van lezen en kan goed schrijven, houd van winkelen, heeft haar ouders verloren in een auto ongeluk en is alleen met haar broer.


    You got my heart and I don't know how you did it.

    oeps, zag net [as dat er al 20 rollen waren.


    You got my heart and I don't know how you did it.