• Hi!

    Het begon allemaal toen ik besloot dat het weer eens tijd was om mijn belangrijke papieren op orde te stellen. Toen een half laatje van mijn bureau leeg was, besloot ik ook maar eens om de rest van mijn bureau uit te mesten. Ik vond nogal een aantal rare dingen waarvan ik mezelf niet echt snap.
    Niet op de foto's: Een vork en een lepel in een plastic zakje. 3 oude telefoons, veel troep en halfvolle schriften.


    Dit is het beruchte bakje zand. Ik denk dat het voor mijn wreck this journal was. Heb alle wreck this journals en mijn kleurboek nu in mijn boekenkast gezet. Hopelijk pak ik ze dan sneller. ^^ Hebben jullie ook een bakje zand in jullie bureau?


    Ehh. Ik vond deze pot ook in mijn bureau. Dit is een gezichtsmasker en ik weet dat het zo'n 2 jaar oud moet zijn. Zou het nog goed zijn? Het heeft altijd donker bewaard gebleven... hihi.


    Een klok en een oud nachtlampje. Ehh. Next!


    Een oud dagboek dat ik Ariana noemde en een hele schattige foto van mijzelf. Zag ik er niet lief uit?


    Een proefje van wasmiddel en heeeel veel knutselspullen.

    Vinden jullie bij het opruimen ook zulk soort dingen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 12:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waaaaaauw, zoveel wauw. :"D


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    Waaaaaauw, zoveel wauw. :"D


    hihi ja. En dan te bedenken dat ik nog zo'n kastje aan de andere kant heb én twee laatjes daarboven. Ik heb een groot bureau ja. ;-D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 12:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    hihi ja. En dan te bedenken dat ik nog zo'n kastje aan de andere kant heb én twee laatjes daarboven. Ik heb een groot bureau ja. ;-D


    Ook gewoon een wasmiddeltestertje. Tialda, je bent me er eentje hoor :"""D


    Heaven is a place that we all have

    Hahaha, prachtig. :')
    En je was echt schattig op die foto omg.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik heb een pot augurken in mijn kast gevonden xd


    Mhm?

    Mijn bureau bevat(te) pepernoten, die uit hun bewaarplek waren verdwenen en verspreid door de la. I beat you all :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dat is een zeer interessante vonst. Al denk ik dat ik ook zeer interessante dingen in mijn kastjes heb verstopt :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MabeI schreef:
    Ik heb een pot augurken in mijn kast gevonden xd


    HOE DAN?!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben precies niet de enige die soms vreemde dingen doet, verstopt of op een abnormale plaat legt. :')

    Al ben ik er enorm in gebeterd sinds ik verhuisd ben. *O*
    Het enige waar ik nu weet van heb (dat niet op de juiste plaats ligt), is een blikje energy dat ik afgepakt heb van mijn vriend en verstopt heb tussen mijn sjalen en onderbroeken. Ik zou het eens ergens moeten leeggieten en in de vuilbak gooien. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben precies niet de enige die soms vreemde dingen doet, verstopt of op een abnormale plaat legt. :')

    Al ben ik er enorm in gebeterd sinds ik verhuisd ben. *O*
    Het enige waar ik nu weet van heb (dat niet op de juiste plaats ligt), is een blikje energy dat ik afgepakt heb van mijn vriend en verstopt heb tussen mijn sjalen en onderbroeken. Ik zou het eens ergens moeten leeggieten en in de vuilbak gooien. :')


    Haha. Interessante plek om iets te verstoppen.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er heeft voor langer dan een heel jaar een pot kippennoodles op mijn kamer gestaan. Steeds met het opruimen van mijn kamer zette ik het steeds weer ergens anders neer, en steeds vond ik hem dus terug, maar ik heb hem nooit weggegooid; God knows why. NOTE: ik ben vegetarisch, dus het eten van de noodles was dus geen optie ofzo. Maar ik heb ze gelukkig — eindelijk — vorige week een keertje weggegooid want wat moest ik er nog mee?? ccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tip: op heel veel verzorgingsproducten staat een houdbaarheidsdatum, vooral make-up!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh