• heeft iemand een idee waar ik henna kan vinden voor mijn haar te kleuren?
    Want dat blijft tenminste niet zo lang op mijn haar zitten (heeft een hekel aan risico's nemen die lang blijven duren) en het is veel gezonder..

    Is er iemand die haar haar al met henna heeft geverfd? Want ik wil het dus ook! (:


    Get outta my head!

    geen idee, kapsalons?

    ik vind Henna niet zo fantastisch want je moet het er daarna met Henna blijven verven of iets dergelijks.


    We can only learn to love by loving.

    Ja ik heb het al een keer gedaan, het is goed voor je haar maar als je een keer je haar kleurt met henna dan kan je het moeilijker kleuren met gewone haar verf.
    Een vriendin heeft van me heeft het voor me gekocht, dus ik weet niet waar ze het heeft gehaald =S


    It's all for you, my butterfly.

    Clouds schreef:
    Ja ik heb het al een keer gedaan, het is goed voor je haar maar als je een keer je haar kleurt met henna dan kan je het moeilijker kleuren met gewone haar verf.
    Een vriendin heeft van me heeft het voor me gekocht, dus ik weet niet waar ze het heeft gehaald =S
    Haha maar ik be ntoch niet meten van plan mijn haar te verven met gewone verf dus geen probleem (:


    Get outta my head!

    Vraag het Kirsten als ze online komt, die weet dat wel. Maar welke kleur wordt dat dan zeg maar? XD


    -

    Everlasting schreef:
    Vraag het Kirsten als ze online komt, die weet dat wel. Maar welke kleur wordt dat dan zeg maar? XD
    Nog geen idee! dat zie ik dan wel wanneer ik het ga kopen! (:


    Get outta my head!

    OuttamyHead schreef:
    (...)Nog geen idee! dat zie ik dan wel wanneer ik het ga kopen! (:

    Oh je hebt dus meerdere kleuren? Want als ik aan Henna denk, denk ik aan zwart of bruin x]


    -

    Geen idee eigelijk


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Everlasting schreef:
    (...)
    Oh je hebt dus meerdere kleuren? Want als ik aan Henna denk, denk ik aan zwart of bruin x]
    nee, je hebt ook blond en rood enzo:)
    Maar hoe hard het kleurt hangt ook mede van je eigen haakleur af.. (:


    Get outta my head!

    Enigma schreef:
    geen idee, kapsalons?

    ik vind Henna niet zo fantastisch want je moet het er daarna met Henna blijven verven of iets dergelijks.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij De Tuinen, zo'n biozaak. Ik denk dat andere biozaken dat ook wel hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    kun je je haar met henna kleuren :|?

    Ik denk dan wel aan henna voor op je handen maar dat is vast niet hetzelfde tog ?
    :X
    [/voelt zich dom]


    I solemny swear i am up to no good

    De tuinen, rozenmarijn en tijm en zoals Sam al zegt bij zowat alle biozaken hebben ze die.

    Je hebt diversen tinten blond, bruin, zwart, rood. De henna die jij waarschijnlijk bedoelt is bijna net zo slecht als gewone verf. Ik gebruik echt pure henna, dus letterlijke poeder, die zo van de plant af komt en verder geen conserveringsmiddelen erin. Die is het allergezondst maar kost het meeste werk.

    Als je met henna verft kun je het niet blonderen, voordat alle henna eruit gegroeid is ander heb je hele erge grote kans dat je haar een groene glans krijgt of zelfs groen word. En dat zie je best goed.

    Als je Henna gebruikt met wat meer conserveringsmiddelen dan kleurt het denk ik niet zomaar groen. Dat kun je gewoon bij de kapperszaak krijgen enzo, maar orginele henna gebruiken zij niet, omdat ze menen dat die juist slecht is -maar dat is bullcrap-. Ik verf mijn har nu al bijna 7 jaar met henna, omdat ik haaruitval krijg van gewone verf en het werkt prima bij mij en is ontzettend goed voor mij haar.


    Ghehe hooop dat je wat hebt aan dat lange lulverhaal van mij :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Everlasting schreef:
    (...)
    Oh je hebt dus meerdere kleuren? Want als ik aan Henna denk, denk ik aan zwart of bruin x]
    Zwarte henna bevat meestal giftige stoffen (nerd) dus die word amper nog verkocht, tenminste de pure variant. Die met conserveringszooi heeft wel nog zwart (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Allemaal dankjewel, maar ik zou de naam van zo'n winkel willen in vlaanderen.:p
    Mijn mama zet dat ik het waarschijnlijk wel in het biowinkeltje van 't dorp vind! (:


    Get outta my head!

    Ik heb niets meer toe te voegen aan de gene boven mij,