• Vroeger vond ik het niet zo erg. Maar nu ga ik me er steeds meer aan storen. Misschien ligt het wel aan mijn computer, toch wil ik een klacht indienen oeh, dat klinkt een beetje overdreven. By the way bij een quiz kan je bij de vragen niet het ' tekentje doen. Wel " maar niet ' . Als ik bijvoorbeeld het woord : foto's wil schrijven kan dat dus niet. Dat merk ik dan niet ; dat ik dat dan opheb geschreven. Druk ik op enter: staat er ERROR. Dan druk ik op vorige; is de hele vraag weg ;[.
    Nog meer mensen last van? Zou dat aangepast mogen worden?


    EGYPTIAN GOD

    Ik snap niet wat je bedoelt? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dus je kan geen ' typen?

    Ik zou het eens naar Rutger sturen dan. ^^


    Let the Night embrace you

    Rosebeat schreef:
    Ik snap niet wat je bedoelt? :'D

    Rosebeat schreef:
    Ik snap niet wat je bedoelt? :'D
    hehe, ik lijd nog erg aan niet-kunnen-uitleggen ziekte. Maar ik probeer het nog een keer. Bij een quiz kan je een vraag toevoegen. Dan doe ik bijvoorbeeld de vraag:
    Maak jij veel foto's?
    Dan vul ik alle punten in, druk ik op verzenden. Maar dan komt er ERROR in beeld te staan. Want ik heb het ' tekentje gebruikt. Dan druk ik op vorige, want dan wil ik het aanpassen. Maar dan is de hele vraag weg. niet dat de vraag zo lang is of zo. maar het is heel irritant


    EGYPTIAN GOD

    Oh, ja! Dat is best vervelend ja ='D

    Snake schreef:
    Dus je kan geen ' typen?

    Ik zou het eens naar Rutger sturen dan. ^^
    Ik kan het wel typen, maar de computer accepteerd dat niet :Y)


    EGYPTIAN GOD

    Ja, daar irriteerde ik me ook al aan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rare pc heb jij, want bij mij lukt het. :S


    Let the Night embrace you

    Ik vind het zowieso kut dat je die tekens niet kan gebruiken of je quiz flipt ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Frontpage schreef:
    Ja, daar irriteerde ik me ook al aan (:
    ej, box :]


    EGYPTIAN GOD

    Dat is al een paar jaar zo toch? Ik ergerde me er eerst wel aan maar nu gebruik ik het niet meer :Y)


    I recycle my thoughts.

    Hmm… Pb'tje naar Rutger, lijkt me? (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "