• Ja hoi mensen.
    Recent werd ik een beetje nostalgisch naar mijn fanfiction die ik gewoon in het midden van zijn ellenlange verhaallijn heb gedumpt en kwamen de schrijfkriebels weer boven. Nu, ik heb geen zin meer om fanfiction te schrijven en dan moet ik mij weer helemaal daarin gaan verdiepen. Maar misschien dacht ik een verhaal hier op Q te beginnen over OP met een vrij makkelijke verhaallijn die weinig opzoek werk behoeft, zodat er lekker meer tijd komt te zitten in het schrijven van het verhaal. Maar mijn vraag is, is dit doenbaar, of wordt het dan echt een super slecht verhaal?
    En gewoon randomweg, waarover zouden jullie graag verhalen OP willen lezen. Meer in, welk genre, welke tijd in de geschiedenis, wat voor een soort personages, etc. (Ja ja, dat moet ik zelf bedenken, maar ik heb duizend-en-één ideeën.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stiekem hou ik gewoon het meest can die ‘huiselijke’ verhaaltjes waarin niet heel veel gebeurt. Doe gewoon je best en heb plezier. Dat wordt het ongetwijfeld een succes!


    look at the stars, look how they shine for you;

    De verhalen waar ik spontaan aan begin zonder een echte verhaallijn in gedachten zijn meestal de verhalen waar ikzelf het meest van geniet, dus ik zou zeggen: gewoon doen!
    Ik hou van fantasy dingetjes en avontuurverhalen en stiekem hem ik echt een zwak voor verhalen (ieder soort verhaal) waarin twee aartsvijanden/rivalen moeten samenwerken om iets te bereiken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat vinden jullie van verhalen in het Engels?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wat vinden jullie van verhalen in het Engels?


    Ik lees alleen nog maar fanfics op AO3, dus ik zou hier ook zo iets in het Engels lezen. Ik vind Engels laatste tijd juist veel fijner dan Nederlands.


    Alleen maar tranen van geluk

    Patholoog schreef:
    Wat vinden jullie van verhalen in het Engels?


    Fijn!
    Ik ben ook met het idee aan het spelen om misschien een Engels verhaal te schrijven om mijn Engels te verbeteren.
    Qua thema's: zolang de verhaallijn fijn is lees ik bijna alles, uitgezonderd horror of iets dat daar bij aansluit.


    The soul needs autumn.