• Zou het? Ik vraag het me af aangezien er 14 Juni ook geen hekken stonden..
    Iemand enig idee?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik hoop het niet.:'(


    ok

    Vast wel. Dat is meer dan nodig met al die geobsedeerde fans =']


    Life is hard and then we die

    Bij 14 juni was het NIET te doen, echt niet. Ik houd van die hekken, dan kruipen al die noobs tenminste niet te veel voor. Ik had ook een hekel eraan dat er zo weinig mensen van de beveiliging waren. Like; hallo? dat waren hysterische koeien, die moet je kalmeren :')
    Anyway: ik hoop voor jullie van wel, haha (':

    Conspiracy schreef:
    Bij 14 juni was het NIET te doen, echt niet. Ik houd van die hekken, dan kruipen al die noobs tenminste niet te veel voor. Ik had ook een hekel eraan dat er zo weinig mensen van de beveiliging waren. Like; hallo? dat waren hysterische koeien, die moet je kalmeren :')
    Anyway: ik hoop voor jullie van wel, haha (':
    _O_


    Life is hard and then we die

    blahblahblah schreef:
    Ik hoop het niet.:'(


    Same here.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    14 juni was in Goffertpark. Dat is eigenlijk festival terrein en buiten, daar zetten ze meestal geen hekken. In een concertzaal is dat anders dus ik verwacht van wel.

    Unforgiven schreef:
    14 juni was in Goffertpark. Dat is eigenlijk festival terrein en buiten, daar zetten ze meestal geen hekken. In een concertzaal is dat anders dus ik verwacht van wel.

    Op 't Goffertpark + Werchter Boutique waren er hekken met Tokio Hotel hoor.. :')


    Some people make the world special just by being in it

    In het Gofferpark niet? Helemaal vooraan wel, waar die security stond. Maar da's logisch. Ik denk dat het bij Ahoy wel zo is...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat er wel hekken zijn (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sowieso dat er hekken zijn. :')

    Alysse schreef:
    (...)
    Op 't Goffertpark + Werchter Boutique waren er hekken met Tokio Hotel hoor.. :')

    Ja, bij het optreden zelf. Maar ik denk eerder dat hier bij de wachtrijen/troepen bedoelt wordt (:

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, bij het optreden zelf. Maar ik denk eerder dat hier bij de wachtrijen/troepen bedoelt wordt (:

    Ah zooooooooo .
    Ja, zo ver was ik nog niet met mijn blonde haren. Hihi


    Some people make the world special just by being in it

    Normaal gezien wel.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, ik bedoel inderdaad bij het wachten :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny