• Ik heb vannacht echt zalig gedroomd. Ik kan hem niet uitleggen want hij was nogal vaag. Toen ik wakker werd, probeerde ik altijd terug te slapen om het vervolg te weten. (krul)

    Maar echt waar, die droom was gewoon fantastisch, ik voelde alle gevoelens die in mij omgingen in die droom echt, en dat was echt waar zalig. :9~

    Hebben jullie goed gedroomd vannacht? :3


    Only losers can act the way you do

    hahahaa ik wil ook altyd veder slapen om te weten hoe het afloopt ! is me eigenlyk alleen nog nooit gelukt helaas.

    ik weet niet meer wat ik gedroomd heb, aangezien Jeanie me van morgen wakkergeschud had xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind dromen leuk als Justin Bieber of zo erin voorkomt !! :9~
    En wat eens eng was, is dat ik ooit eens werd wakker gemaakt en toen ik terug in slaap viel droomde ik er toen gewoon het vervolg van. Dat is echt creepy.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had een verschrikkelijke droom..
    Het ging over zilvervisjes en spinnen die over mijn muur kropen ;O

    Pon schreef:
    Ik vind dromen leuk als Justin Bieber of zo erin voorkomt !! :9~
    En wat eens eng was, is dat ik ooit eens werd wakker gemaakt en toen ik terug in slaap viel droomde ik er toen gewoon het vervolg van. Dat is echt creepy.

    Dat laatste heb ik bijna altijd.
    Echt vervelend bij een nachtmerrie.


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    (...)
    Dat laatste heb ik bijna altijd.
    Echt vervelend bij een nachtmerrie.

    Ik heb dat normaalgezien nooit en daarom is het creeps voor mij! :]
    Maar inderdaad, bij een nachtmerrie is het erg vervelend. Bij mij was het een leuke droom.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had echt een hele vage droom x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg