• Ze hebben namelijk de derde SE-week verplaatst. Nu is die dus om het paasweekend heen. Verwachten zij soms dat wij met Pasen gaan leren? I mean like: dan ga je toch gezellig naar familie toe?
    En nu zijn wij al aan het protesteren en de MR klaagt er ook al over, net als de leerlingenraad.
    Achterlijke mensen ook ><'

    Zijn die mensen bij jullie ook al zo gestoord?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb sowieso nooit toetsenweek ofzoiets (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, sorry, dat is grappig. :'DD


    All was well.

    Euh, heb jij geen paasvakantie? :o

    Dat is echt een kak actie van hen.

    Jij nu al protesteren? Mijn achterneven hebben geen Kerstvakantie gehad omdat ze al van begin december aan het leren zijn voor hun examens :')

    Tja, that's life, ik had vorig jaar na mijn kerstvakantie meteen tentamenweek en meteen na mijn paasvakantie tentamenweek en dit jaar ook na pasen. Ik heb dit jaar ook mijn examens en ik krijg geen vrij voor het leren van mijn eindexamen -iedere school krijgt minstens 2 weken vrij, maar mijn school niet hoor-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is klote ja. Maar, als jullie gaan staken he. Gooi met eieren. Dat is leuk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Dat is klote ja. Maar, als jullie gaan staken he. Gooi met eieren. Dat is leuk.

    Haha, ik denk niet dat ze dan naar ons gaan lusiteren hoor! Al vind ik het stiekem wel een leuk idee :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik snap niet echt wat er erg aan is,heb je meer tijd om te leren.Wij hebbebn het ook vaker rond feestdagen,is juist fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    UNCOMMON schreef:
    Dat is echt een kak actie van hen.

    Luctus schreef:
    Ik snap niet echt wat er erg aan is,heb je meer tijd om te leren.Wij hebbebn het ook vaker rond feestdagen,is juist fijn.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    wij hebben geen examens met pasen,we moeten alles leren van januari tem juni


    everybody needs a song.

    Luctus schreef:
    Ik snap niet echt wat er erg aan is,heb je meer tijd om te leren.Wij hebbebn het ook vaker rond feestdagen,is juist fijn.


    Eigenlijk vind ik dat kaka als het rond feestdagen is. Ik bedoel maar die vakanties zijn er om uit te rusten. En de feestdagen zijn er om meestal door te brengen met je familie. En niet met een paar boeken, om te leren. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik dat kaka als het rond feestdagen is. Ik bedoel maar die vakanties zijn er om uit te rusten. En de feestdagen zijn er om meestal door te brengen met je familie. En niet met een paar boeken, om te leren. ;x

    Feestdagen zijn om een christelijk feets te vierne en aangezien bijna niemand dat doet is het logies dat ze het doen,heb je meer tijd om te leren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij hebben na Pasen tentamens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'