• Is het jullie ook niet opgevallen dat veel users bij hun leeftijd '255' hebben staan? Of is dat een of andere trend onder de users hiero ;o?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ja, dat valt mij ook op. maar laatst was ik zelf ook opeens 255, geen idee hoe dat kwam :o


    it's so empty living behind these castle walls

    Omdat hun volgens mij hun geboortedatum nog niet in hebben gevuld :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu ik kan vullen ipv je leeftijd.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.

    Ooooooh ja.
    Nu weet ik het :Y). Dankje.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.


    I need you like a heart needs a beat

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heb ik ook al gezien. Echt niet origineel. Ze proberen cool te zijn, maar apen gewoon na.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Kan hier een slotje op? x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sehnsucht schreef:
    Heb ik ook al gezien. Echt niet origineel. Ze proberen cool te zijn, maar apen gewoon na.

    Nid schreef:
    Dat is toen zo gekomen, omdat Rutger laatst ervoor heeft gezorgd dat je je geboortedatum nu in kan vullen ipv je leeftijd, en sommige dat nog niet gedaan hebben, ja.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nid schreef:
    Kan hier een slotje op? x)


    Waarom moet er een slotje op?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Waarom moet er een slotje op?

    Omdat haar antwoord, beantwoord is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fictional schreef:
    Omdat hun volgens mij hun geboortedatum nog niet in hebben gevuld :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Fictional schreef:
    Omdat hun volgens mij hun geboortedatum nog niet in hebben gevuld :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.