• Ja serieus, de ene na de andere ruzie is er opeens. Opeens is het users die mods "haten" en andersom. Kom het alleen door dat met Tara? Want dan vind ik dat jullie (mods&users) je zwaar aanstellen. Volgens mij zijn sommige gewoon op zoek naar ruzie. En nu hebben alle mods opeens een avatar met 'Ik sta voor respect' Nou sorry hoor, maar aangezien de mods met onrust veroorzaken zijn begonnen, door dat met Tara, [dit is geen aanval] i het nu hartstikke onrustig op Q. Ik word er gek van.
    EN nu is er opeens ook iets van een mededeling of whatever morgen ofzo?

    Kan iederen gewoon misschien ff normaal doen ofzo en je niet zo aanstellen.
    Sorry, dit moest er even uit.

    [als je reagert wil je dan aub geen boze reactie geven? Dit is geen ruzie-maak-topic/aanval. EN wil je dan ook even met reden reageren en niet een redenloze ruzie maak reactie plaatsen. Danku]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik haat zowieso helemaal niemand :'DD

    De mededeling/actie is al een week gepland, daar hebben die ava's ook mee te maken. Zoals we daar straks al overal zeiden, dit staat los van wat er vanavond gebeurd is, deze afbeeldingen hadden veel van ons vanmiddag al. Hoe en wat horen jullie morgen wel. We vinden het jammer dat er users rondlopen met 'Ik ben niet voor respect', maar wat dat betrefd moeten ze dat natuurlijk zelf weten. Infeite is gewoon iets totaal verkeerd begrepen en opgevat.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 23:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hou mij er niet meer mee bezig


    Your Butt is Mine!

    NenaKerner schreef:
    Ik haat zowieso helemaal niemand :'DD

    De mededeling/actie is al een week gepland, daar hebben die ava's ook mee te maken. Zoals we daar straks al overal zeiden, dit staat los van wat er vanavond gebeurd is, deze afbeeldingen hadden veel van ons vanmiddag al. Hoe en wat horen jullie morgen wel. We vinden het jammer dat er users rondlopen met 'Ik ben niet voor respect', maar wat dat betrefd moeten ze dat natuurlijk zelf weten. Infeite is gewoon iets totaal verkeerd begrepen en opgevat.


    Oke, over een halfuur dus. (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Oke, over een halfuur dus. (':
    Zo kun je het natuurlijk ook opvatten :'DD. Ik bedoelde eigenlijk morgen alsin morgenvroeg. Of moet ik het zo dan maar posten ?


    Wie du mir, so ich dir.

    Bestaat er ook een Ik kies geen partij avatar? (': Die wil ik!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    waar is de oude,hechte, ik hou van iedereen- quizletgedachte toch naar toe ):

    gelijk heb je (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    waar is de oude,hechte, ik hou van iedereen- quizletgedachte toch naar toe ):

    gelijk heb je (:

    Voor mijn gevoel is die er nooit geweest.


    -

    Chased schreef:
    Bestaat er ook een Ik kies geen partij avatar? (': Die wil ik!
    Er is geen sprake van partij. De ava 'Ik sta voor respect' staat totaal los van 'Ik sta niet voor respect' wat iedereen daarmee doet moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten :Y)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 23:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Zo kun je het natuurlijk ook opvatten :'DD. Ik bedoelde eigenlijk morgen alsin morgenvroeg. Of moet ik het zo dan maar posten ?


    Ja =D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Er is geen sprake van partij. De ava 'Ik sta voor respect' staat totaal los van 'Ik sta niet voor respect' wat iedereen daarmee doet moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten :Y)


    Ja maar dan heb je wel 2 partijen - partij ; ik sta voor respect vs. partij ; ik sta niet voor respect.

    Ik ben team zwitserland! (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Trash schreef:
    waar is de oude,hechte, ik hou van iedereen- quizletgedachte toch naar toe ):

    gelijk heb je (:


    Dankje!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Genius schreef:
    (...)
    Voor mijn gevoel is die er nooit geweest.


    tuurlijk wel, toen ik nog maar net op quizlet zat, (zo'n 3 jaar geleden)

    (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)

    tuurlijk wel, toen ik nog maar net op quizlet zat, (zo'n 3 jaar geleden)

    (:


    Correctie: 2 jaar, toen was het ook nog normaal _O_


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Trash schreef:
    (...)

    tuurlijk wel, toen ik nog maar net op quizlet zat, (zo'n 3 jaar geleden)

    (:

    Hoe kan jij jou zeggen tuurlijk wel, als je mijn gevoel erover niet weet :'D Voor jou wel, voor mij niet (:

    Hmmm waarschijnlijk komt al dat gediscusseer door reactie's zoals dit ofniet :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe kan jij jou zeggen tuurlijk wel, als je mijn gevoel erover niet weet :'D Voor jou wel, voor mij niet (:

    Hmmm waarschijnlijk komt al dat gediscusseer door reactie's zoals dit ofniet :')


    Ja _O_ Dit is precies waar de fout in zit. Alleen geven de meeste users dat niet toe.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 23:35 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.