• Ja serieus, de ene na de andere ruzie is er opeens. Opeens is het users die mods "haten" en andersom. Kom het alleen door dat met Tara? Want dan vind ik dat jullie (mods&users) je zwaar aanstellen. Volgens mij zijn sommige gewoon op zoek naar ruzie. En nu hebben alle mods opeens een avatar met 'Ik sta voor respect' Nou sorry hoor, maar aangezien de mods met onrust veroorzaken zijn begonnen, door dat met Tara, [dit is geen aanval] i het nu hartstikke onrustig op Q. Ik word er gek van.
    EN nu is er opeens ook iets van een mededeling of whatever morgen ofzo?

    Kan iederen gewoon misschien ff normaal doen ofzo en je niet zo aanstellen.
    Sorry, dit moest er even uit.

    [als je reagert wil je dan aub geen boze reactie geven? Dit is geen ruzie-maak-topic/aanval. EN wil je dan ook even met reden reageren en niet een redenloze ruzie maak reactie plaatsen. Danku]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Ja _O_ Dit is precies waar de fout in zit. Alleen geven de meeste users dat niet toe.

    Maar ik kan er niet tegen als mensen hun gelijk op willen dringen aan mij (A) Meestal reageer ik er ook niet op, maar soms moet ik het even laten zien _O_


    -

    hahaha wow,
    ik ben even weg van quizlet
    & ik heb een hoooooooooooop gemist.


    ok

    tara is weg als mod ofzo, neem ik aan?


    ok

    Genius schreef:
    (...)
    Maar ik kan er niet tegen als mensen hun gelijk op willen dringen aan mij (A) Meestal reageer ik er ook niet op, maar soms moet ik het even laten zien _O_


    Dan is het boem. Ruzie.

    Want aangezien heel veel mensjes hartstikke snel aangebrand zijn, kan je hier niet meer normaal je mening geven. Die tijd is over, voorbij, afgelopen en komt nooit meer terug, wat we ook doen.
    Daarom had ik dat onderste ook in het topic gezet


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xmadenaah schreef:
    tara is weg als mod ofzo, neem ik aan?


    Ja, eeen heel lang verhaal. Ze had er een topic over gemaakt. maar die kan k nu nie meer vinden?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Ja, eeen heel lang verhaal. Ze had er een topic over gemaakt. maar die kan k nu nie meer vinden?

    ach ja, ik heb het wel zo een beetje gehoord. :'D


    ok

    xmadenaah schreef:
    (...)
    ach ja, ik heb het wel zo een beetje gehoord. :'D


    Als je nog geinterreseert bent :

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=51302


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xSKITT schreef:
    Ik hou mij er niet meer mee bezig

    Chased schreef:
    (...)

    Dan is het boem. Ruzie.

    Want aangezien heel veel mensjes hartstikke snel aangebrand zijn, kan je hier niet meer normaal je mening geven. Die tijd is over, voorbij, afgelopen en komt nooit meer terug, wat we ook doen.
    Daarom had ik dat onderste ook in het topic gezet

    Nou weetje, ik heb bijna nooit ruzie hier op Q omdat ik mijn mening ergens neerzet. Dus ik vind dat de meeste mensen nogal overdrijven als ze zeggen dat er altijd ruzie is :X


    -

    Is het in dat geval dan niet beter om er gewoon niet meer op te reageren?
    Door zo'n topic als dit blijf je er over doorgaan. En hiermee komen users echt niet tot rust. Dit kan ze alleen maar erger maken.


    Bored.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar ik kan er niet tegen als mensen hun gelijk op willen dringen aan mij (A) Meestal reageer ik er ook niet op, maar soms moet ik het even laten zien _O_


    haha, maar ik sprak ook voor mijn gevoel. en inderdaad iedereen heeft een andere mening en een ander gevoel over iets (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    DarkPassion schreef:
    Is het in dat geval dan niet beter om er gewoon niet meer op te reageren?
    Door zo'n topic als dit blijf je er over doorgaan. En hiermee komen users echt niet tot rust. Dit kan ze alleen maar erger maken.


    Nee. Die ruzie is toch niet zomaar van de wereld. Topic of geen topic.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou weetje, ik heb bijna nooit ruzie hier op Q omdat ik mijn mening ergens neerzet. Dus ik vind dat de meeste mensen nogal overdrijven als ze zeggen dat er altijd ruzie is :X


    Jij hebt bijna nooit ruzie.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Nee. Die ruzie is toch niet zomaar van de wereld. Topic of geen topic.

    Haha, laat me niet lachen. Jij hebt nog een hoop te leren. Hoe sneller je je bek houd over iets, hoe sneller het overwaait.
    -voormalig mod ervaringen-


    Bored.

    Dit topic word gesloten.

    @DarkPassion

    Kan je niet lezen wat er in het topic staat?
    Mod-ervaring van jou kan me de pot op. :X Dag.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 23:57 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.