• Economie?

    Want ik suck erin, en ik zoek huuuulp. (: Want wie kan mij uitleggen wat een verkoopplan is, en dan graag in woorden die ik begrijp x3
    De opdracht gaat over het bedenken van een plan voor een schoolkantine. Dús wie kan mij helpen een goede inleiding te maken en/of me uitleggen wat een verkoopplan is. (:

    Thankyou. :'3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 15:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alst-je-blieft niet .____.
    Ik moet voor economie een heel economisch leven gaan maken voor mijn denkbeeldige persoon :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Alst-je-blieft niet .____.
    Ik moet voor economie een heel economisch leven gaan maken voor mijn denkbeeldige persoon :'D

    Maak een economisch leven voor mij (: I wanna be a lawyer who earns a lot of money :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is verkoopplan niet hoeveel je denkt uit te geven per product en hoeveel je wilt verdienen en hoeveel van alles je wilt of zoiets?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat moet je mij niet vragen :'3 Mijn hersenen komen tot; Een verkoopplan is een plan iets te verkopen. x3 en verder niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik sta onvoldoende voor eco, dus het lijkt me niet handig als ik jou ga helpen :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Somebody needs to help me met de inleiding :Y) Want ik moet een half a4tje volkrijgen en ik moet dat ik lettertype 10/12 doen wat me niet gaat lukken :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb geen economie dus ik niet :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat is als ik mij nog goed kan herinneren een soort van rapport waarin je aangeeft welke verkoopkeuzes je gemaakt hebt en hoe je ze moet uitvoeren.

    bv. hoeveel klanten wens je te halen, uw omzetaandeel, hoe ga je de verkoop volgen (artikelen handmatig tellen, computer?)

    Hopelijk ben ik beetje duidelijk want het is bij mij toch ook al 2 jaar geleden xD


    Live Your Life