• Wij hadden het 6de uur dus inval dus wij zo tegen de hele klas van : ja als we nou allemaal niet heen gaan? Nou iedereen had dus ja gezegd van ja we gaan niet heen. Toen was de pauze afgelopen waren er nog maar ee nstuk of 12 van de 30 die niet gingen. o.o nou wij dus mooi naar de c1000 en alles komen we terug in de volgende les heeft iemand ons dus dik verlult! Sorry maar daar kan ik echt niet tegen. ;x


    when words fail, music speaks.

    Immortal schreef:
    (...)
    hoezo hun schuld?
    Is het hun schuld dat ze willen leren?
    Is het hun schuld dat ze goede punten willen?
    Is het hun schuld dat ze de leerplicht ambtenaar niet op hun kop willen hebben?
    Sorry hoor maar hun doen niets fout.
    En hun hebben gewoon ingezien dat het fout was ook al hebben ze tegen jullie wat anders gezegd.
    Hahahaha omgodie :3
    nou sorry hoor, bij inval leren we niks? & daarbij, in de les hebben hun de grootse bek en alles en dan laten ze de klas hierbij stikken
    dat noem ik laag.
    & als je het niet boeit
    reageer dan niet gvd.


    when words fail, music speaks.

    Luctus schreef:
    NIet hun maar zij

    Sorrie maar ik kan er niet tegen als ze hun zeggen
    Sorry hoor mevrouw de nerd.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Like, ze hebben hun klasgenoten verraden. Dat zij willen leren best, maar dan hoeven ze anderen nog niet te verraden.

    Je verraad ze al in feite door gewoon naar de les te gaan :'D
    Leraren of invallers zijn niet dom hoor x'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Sorry hoor mevrouw de nerd.

    Hoezo is zij opeens een nerd?
    Omdat ze geen boete wil?

    en even bij inval kan je je huiswerk maken dus leer je wel en heb je thuis meer tijd voor andere dingen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Sorry hoor mevrouw de nerd.

    Als je boos of pissig bent hoef je dat niet op mij af te reageren.Ik kan er niet tegen als iemand hun zecht terwijl het zij moet zijn. Sommige kunnen wel gewoon Nederlans.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Immortal schreef:
    (...)
    Hoezo is zij opeens een nerd?
    Omdat ze geen boete wil?

    en even bij inval kan je je huiswerk maken dus leer je wel en heb je thuis meer tijd voor andere dingen
    Omdat ze me verbeterd.
    & ik praat gewoon zoals ik wil punt.
    & ga aub uit dit topic als je toch alleen maar kutirritant doet.


    when words fail, music speaks.

    Luctus schreef:
    (...)
    Als je boos of pissig bent hoef je dat niet op mij af te reageren.Ik kan er niet tegen als iemand hun zecht terwijl het zij moet zijn. Sommige kunnen wel gewoon Nederlans.
    Ja dat zeg ik : nerd. & als jij de oorzaak bent van de boosheid mag dat best.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Omdat ze me verbeterd.
    & ik praat gewoon zoals ik wil punt.
    & ga aub uit dit topic als je toch alleen maar kutirritant doet.

    Ja en wij praten zoals wij willen :'D
    En wij willen gewoon een punt maken jij begint gelijk zo.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Luctus schreef:
    (...)
    Als je boos of pissig bent hoef je dat niet op mij af te reageren.Ik kan er niet tegen als iemand hun zecht terwijl het zij moet zijn. Sommige kunnen wel gewoon Nederlans.


    Mag ik iets zeggen, ik bedoel niet bot, en ik wil geen ruzie. Maar het is zegt en niet zecht. Nu houdt ik mijn mond dicht, want ik wil geen ruzie, ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja en wij praten zoals wij willen :'D
    En wij willen gewoon een punt maken jij begint gelijk zo.
    Zeg je punt en ga weg.


    when words fail, music speaks.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Mag ik iets zeggen, ik bedoel niet bot, en ik wil geen ruzie. Maar het is zegt en niet zecht. Nu houdt ik mijn mond dicht, want ik wil geen ruzie, ofzo.
    Ghehe -boks-
    To the nerd : wie was hier goed in nl?


    when words fail, music speaks.

    Ja das zo gemeen! Dat had ik in de 1e ook maar in de 2e niet. Onze klas die was ook gewoon zo. Aah bah geen zin in Techniek. Wie gaat nog meer niet? Hele klas: Ik! En toen zag je dus 33 mensen naar de Albert Hein gaan x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Ghehe -boks-
    To the nerd : wie was hier goed in nl?

    Ik heb nooit gezegt dat ik goed ben,ik zie dat ik normaal Nederelands praat.
    Ik ben dislectiesch,ik kan hier niets aan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Ghehe -boks-
    To the nerd : wie was hier goed in nl?

    dit is laag.
    Iemand belachelijk maken die dyslexie heeft. dat is laag.

    en qua dat punt?
    Was ik niet duidelijk genoeg?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    dit is laag.
    Iemand belachelijk maken die dyslexie heeft. dat is laag.

    en qua dat punt?
    Was ik niet duidelijk genoeg?
    Haha hoe kan ik weten dat zij dyslectisch is? En daarbij ik heb het zelf ook maar ik kan toch ook normaal typen?

    & nee blijkbaar niet he ._.


    when words fail, music speaks.