• Dat is namelijk de naam van mijn allereerste lijstje ooit!
    Ik kan enorm van de kleine dingen in het leven genieten, zijn er hier nog meer van die mensen?





    The soul needs autumn.

    Mooi lijstje en er zitten ook een paar herkenbare dingen tussen. ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat een leuk lijstje. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ''Het lezen van een zin/paragraaf waardoor je eindelijk de titel van een gedicht/verhaal/lied/... doorhebt.''
    OOOHHHH DIT HEB IK ALTIJD EN DAN VOEL IK ME ECHT HEEL SLIM HAHAHAHAHA.

    Ik ben een enorm zeikwijf, maar kleine dingetjes kunnen me wel heel veel blijdschap geven, zoals een deeghaak met beslag toegereikt krijgen als iemand in mijn familie aan het bakken is of uitvinden dat iemand een serie kijkt waar ik van hou. OH en gisteren kreeg ik een ballon van een vriendin; ik was zo blij als een kind.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 23:09 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SIytherin schreef:
    Mooi lijstje en er zitten ook een paar herkenbare dingen tussen. ^^


    16 - 09 - '17

    Heel mooi
    (flower)

    Mijn beste vriendin na een lange tijd zien en knuffelen, vind ik ook zo'n fijn gevoel. Dan ben ik direct vrolijk, ondanks het regenachtige weer.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 23:18 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik moet er zelfs van glimlachen zo mooi is het


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Omggg ik word hier helemaal blij van! Door dat lijstje te lezen word ik even weer in zulke momentjes gegooid en daar word ik echt gelukkig van! (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Wat leuk dat jullie die momenten/het lijstje ook leuk vinden! (dance)


    The soul needs autumn.