• Donderdag begint "Wie is de mol?" weer op de Nederlandse televisie.
    Dit jaar gaan ze naar Japan en deze personen doen mee; Barbara Barend, Frits Sissing, Manuel Venderbos, Erik van der Hoff, Tim Akkerman, Arjen Lubach, Sanne Vogel, Kim Pieters, Loretta Schrijver, Hind Laroussi.

    Over het programma:

    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.


    Zelf ben ik zwaarverslaafd aan het programma.
    Wie gaat ook kijken?


    hoi, jij bent leuk.

    k niet


    ...

    Ik ook & ik ga zeker kijken!


    when words fail, music speaks.

    ik ga wel kijken, want op donderdag is er toch niets leuks meer -dacht ik-

    Whipple schreef:
    ik ga wel kijken, want op donderdag is er toch niets leuks meer -dacht ik-

    Vanaf donderdag wel weer. :Y)
    Maar verder is er inderdaad niet veel op tv die dag.


    hoi, jij bent leuk.

    Het begint over een half uur. :]


    hoi, jij bent leuk.

    IKKE, liefde aan dat programma <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ga echt kijken. Ik hou van dat soort programma's (:


    Protège moi de mes désirs.

    Hell yeah dat ik ga kijken!
    Ik hou van widm (H)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind Wie is de mol echt een goed programma, op welke zender en hoe laat begint het?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind Wie is de mol echt een goed programma, op welke zender en hoe laat begint het?

    Oeps, beetje laat.
    20.30 op nederland 1. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Oee, ik vind het nu nóg geweldiger ^^
    ik zag namelijk KAT-TUN op de voorkant van dat tv gids ding, en toen ze erin gingen bladeren kwam Kamenashi Kazuya nog even voorbij, nu ikke blij :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik kijk dat nooit, ik snap niet eens wat dat programma eigenlijk inhoud oO'


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb gister gekeken!

    Ik vond het gister een beetje saai. Behalve Tim van Di-rect zitten er kut mensen bij en een hele vage opdracht.


    when words fail, music speaks.

    het is arjen of manuel, denk ik (:


    you’re the one that keeps me strong