• Op het moment zit ik dus een beetje in een kledingcrisis... Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn kast aanmoet. Bij ons in de stad heeft men vrij weinig variatie in soorten winkels, dus ik vroeg me af of jullie misschien leuke internetwinkels kennen waar je geen retourskosten hoeft te betalen mocht de bestelling niet naar wens zijn. Alle ideeën zijn welkom!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hamartia

    Bonprix, denk ik, en ze hebben leuke dingen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zalando, maar geen idee of die goede kledij hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb je verder geen idee wat je ongeveer wil/leuk vindt?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De enige winkels waar ik bestel zijn winkels zoals Large, Attitude Holland, Grindstore etc. Ik denk niet dat - dat iets voor jou is, maar je kan altijd een kijkje nemen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Heb je verder geen idee wat je ongeveer wil/leuk vindt?


    Dat is min of meer het probleem. Ik weet wel wat ik leuk vind, maar dan staat het mij vaak niet of het past toch net niet helemaal bij me en soms is het wel leuk, maar dan ben ik er zo op uitgekeken. Om antwoord te geven; nee, eigenlijk heb ik dus totaal geen flauw benul van wat ik wil. Zo moddert het al een tijdje door en ik heb er genoeg van :W


    Hamartia

    Urie schreef:
    De enige winkels waar ik bestel zijn winkels zoals Large, Attitude Holland, Grindstore etc. Ik denk niet dat - dat iets voor jou is, maar je kan altijd een kijkje nemen c:

    Hmm ja, je had het wel goed ingeschat (: Dit zijn niet helemaal mijn soort winkels. Hier en daar zag ik wel dingen die ik misschien wel leuk zou vinden om te bestellen, maar het was niet heel veel. Toch heel erg bedankt!


    Hamartia

    H&M, V&D, C&A, Asos,


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zalando en Wehkamp hebben goede kwaliteit kleding. Bon Prix is goedkoop maar de kwaliteit en pasvorm is een beetje meh..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kijk vaak bij Asos, Forever21, Romwe, Boohoo, Monki en H&M op internet. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MT, voor het geval dat. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Romwe.com (hebben wel geen hele grote maten.)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh super! Dank jullie wel! Ik heb al wel wat winkels gevonden waar ik zou kunnen slagen (:


    Hamartia