• Wat versta jij onder respect? Wordt er goed mee omgesprongen op Quizlet, in jouw omgeving, in de maatschappij? Vertel hier wat je vindt en waarom.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 7:05 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat je anderen gewoon laat zoals ze zijn, ze hun mening laat uiten en ze daarom niet aanvalt. Maar ook dat je probeert niet gemeen te zijn, en als je bijvoorbeeld op quizlet een topic ziet die je niet aanstaat, je gewoon niet reageert.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat je mag zeggen wat je wilt zonder dat er meteen consequenties aan vast zitten,vrijheid van menings uiting.
    Dat iedereen gelijk is je je hem of haar in zijn of haar waarde moet laten,wat die ook mag zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Respect zie ik als normale omgang met mensen en iedereen op eenzelfde manier behandelen. Met iedereen bedoel ik dan de mensen die je niet kent, want de mensen die dichtbij jou staan en waar je van houdt behandel je altijd anders.


    Life is hard and then we die

    Anderen accepteren zoals ze zijn en wat hun opinie is over bepaalde dingen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat je iemand laat zijn zoals hij/zij is, dus ook met de mindere kanten. Dat je de mening van een ander respecteert, zonder diegene daarop aan te vallen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Elkaar in hun waarde laten en elkaars meing respecteren zonder die gene daarop aan te vallen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goed de belangrijkste dingen vind ik zijn:
    -niemand pesten
    -elkaars mening respecteren ook al ben je het er niet mee eens
    -een nee aanvaarden
    -niemand beledigen
    -niemand uitlachen
    -bij ruzies excuses aanbieden en/of aanvaarden
    -iemand aanvaarden ook al heeft hij/zij een andere huiskleur en/of godsdienst.
    -niemand buitensluiten
    -niet roddelen
    -geven van privac (in niemands spullen snuffelen, geen dagboeken, brieven en berichtjes lezen zonder toestemming)
    -enz.

    Deze dingen gelden in de maatschappij, mijn omgeving en sommige voor quizlet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Papercut schreef:
    Elkaar in hun waarde laten en elkaars meing respecteren zonder die gene daarop aan te vallen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    normaal doen tegen elkaar, elkaars mening accepteren en stoppen met dat gedoe van Nederlanders en Belgen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Respect geven is respect krijgen. Dat geld ook op quizlet, dus ik ga er niet zo maar mee in het rond gaan gooien. Respect is het waarderen van andermans daden.


    All was well.

    Iedereen in zijn waarde laten. Andere meningen accepteren, ook al ben je het er zelf niet mee eens. Respect geven is respect krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.