• Hellow quizletters
    Kennen jullie dat dat je een typfout maakt en er pas weken later achterkomt? Dit topic is voor het delen van je leukste/grappigste typfouten.
    Geïnspireerd op het feit dat ik er zojuist achterkwam dat ik meerdere keren het woord kraakberen I.p.v. kraakbeen heb gebruikt bij het maken van notities tijdens een college fractuurleer(waar ik ook heel vaak factuur heb getypt I.p.v. fractuur)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    In mijn allereerste Engelse verslag schreef ik steeds costumers ipv customers, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Shit your face in plaats van Shut your face. :')
    Dat gebeurt me regelmatig, aangezien de i naast de u staat...

    Nazi in plaats van nasi doe ik ook regelmatig.

    Vandaag kwam ik deze tegen. Is meer een grapje tho :3


    26 - 02 - '16

    Vroeger schreef ik "with" en "white" altijd fout; whit en withe. Heel speciaal.


    Meestal vergeet ik woorden of wil ik te snel tijdens het schrijven en dan maak ik nieuwe woorden zoals "strokdas" (voorkomend in een zin zoals, "hij trok zijn stropdas los"). Pas schreef ik over een moord en was de zin "hij was meer dood dan levend toen ik hem aantrof" en ik vergat het woord "dood"; totaal andere zin.


    Helaas verpest auto-correct ook nog voortdurend mijn leven. Vooral als ik wil schelden, dan maakt m'n iPhone van "fucking" bijna altijd "ducking".
    Nog een mooie fout van auto-correct was toen ik mijn broer vroeg hoe het zat in het leger, omdat prins Harry al kapitein was in zijn twintiger jaren. Twintiger jaren werd twintig-weken-echo. Die prins kan ook echt alles, gepromoveerd naar kapitein nog voor hij geboren was.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    in het begin toen ik nog maar net was overgeschakeld van azerty naar qwerty met de deense letters erbij, schreef ik de m heel vaak als æ omdat de m daar hoort te staan normaal .Best wel grappig aangezien æ niet eens een letter is in ons alfabet, hahaha, maar nu kan ik wel perfect met qwerty typen, maar heb ik wel problemen met de schoolcomputers waar azerty is ingeschakeld, help D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij biologie waren we bezig met de bouw en functies van het oor en toen schreef ik op een test ‘tramhalte’ i.p.v. trommelholte (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hahaha kraakberen :')

    Mijn autocorrectie maakt af en toe hele speciale zinnen van wat ik probeer te typen. Ik moet zeggen dat ik zelf meer versprekingen heb dan typefouten die ik nu kan bedenken.

    Wel had ik een keer 'mensen' in plaats van 'messen' getypt in een verhaal, waardoor de vriendin die het las echt niet meer wist wat er gebeurde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Op een toets schreef ik een keer zo onduidelijk dat de docent dacht dat ik Jagers en poezen had geschreven, ipv van Jagers en Boeren


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik schreef vorig jaar dat mijn hoofdpersonage haar handen ging was in een tombe in plaats van een tobbe. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben ook een keer een discussie aangegaan met mijn Engels docent over waarom het toch echt togheter was en niet together


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aaargh ik schreef het net op mijn tentamen ook fout omdat ik zo ingespannen bezig was, gelukkig zag Kl het net op tijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wel ik kwam laatst iets tegen van iemand anders en die persoon zijn

    'Ik heb de laatste tijd zoveel last van typo's, erg vervelend,' maar het moest dus zijn:
    'Ik heb de laatste tijd zoveel last van hypo's, erg vervelend,' ik moest gniffelen erom want ze maakte dus een typefout over een typefout :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn Word maakt allerlei andere dingen van wat ik typ. Bijvoorbeeld: Nekholte word dan opeens "Neukholte" en van de week had ik iets over een Bandana getypt en dat werd "Badrand" -lekkere zin krijg je dan "Met de badrand in mijn haar..."


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vroeger schreef ik ‘weight’ altijd als ‘weigth’, vond het er dan raar uit zien en probeerde allemaal rare combinaties tot t er voor mijn gevoel normaal uitzag :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ‘Ik was al bezig aan het gaan’


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.