• HA! Dat kreeg mijn hele school vandaag vanaf 1 uur. Omdat vanaf 2 uur de treinen niet meer zouden rijden.
    Er gezellig op het station, en vervolgens met je halve school in één trein proberen te gaan.
    En over morgen zijn ze nog aan het overleggen of we dan ook vrij hebben : D

    Nog meer mensen met sneeuwvrij?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De weg naar school is een grote ijsbaan, iedereen valt. Maar we hebben geen ijsvrij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoop zo dat ik dat morgen krijg! Alle mensen hebben vertraging, of ze doen er gewoon té lang over met de fiets. Het is echt gekke werk. & als je de school binnen komt, ligt er een plas water inhet stukje hal. Echt onzin dat ze ons naar school laten gaan!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sentiment schreef:
    De weg naar school is een grote ijsbaan, iedereen valt. Maar we hebben geen ijsvrij.

    Same here! Ik fiets 30 minuten lang met het zweet in mijn handen naar school. Ik val nogal vaak..


    it's so empty living behind these castle walls

    nee, helaas niet =[[

    Nee, was het maar waar D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ben jaloers. Heb ik nooit.

    Ik moest gewoon 15 km fietsen omdat er geen treinen reden, maar nee. Geen vrij. -.-

    dat zou ik ook wel willen, maar nee hoor, daar doen ze bij ons niet aan.. >=(

    Ik niet. Maar ik was wel om 12uur al vrij omdat alle leraren een nieuwjaarsluch hadden (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.