• Mijn maatschapij lerares is echt gek geworden. Iedereen moet alleen zitten en als je tog naast iemand zit dan moeten de tafels uit elkaar.
    We waren een beetje aan het praten(iedereen was net binnen) en ze zei;'ik ga niets meer uitleggen wand ik sta hier al de hele tijd te wachten en jullie houden niet jullie mond'.
    Ze was nOg geen minuut aan het wachten en ze vroeg niet eens om stilte,ze was dingen uit haar tas aan het halen
    En o wee als je ook maar 1 word zegt dan heb je al straf.
    Ze heeft ons ook vet veel huiswerk opgeschreven:
    Een samenvatting schrijven(wat we moeten samenvatten zijn 2 pagina's die ik amper begrijp)
    opdracht 54 t/m 59(en dr zijn geen korte)
    en opdracht 62,het andwoord moet min 50 woorden hebben.

    Ze is echt gestoord.We hebben die les al omgetover tot strafkamp maatschapij.

    En ik heb haar vanmiddag weer,wens me succes :S


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lekker zo'n lerares. ;3
    Als er zo iemand bij ons zou zijn, zouden we het écht niet maken. Wij zouden niet aan haar gedrag toegeven, haha.
    Maar veel succes. (:


    Protège moi de mes désirs.

    Wij zouden niet geluisterd hebben naar haar. dat gedrag van haar is echt dom :S

    Nouja heel veel succes!(:


    I'll take you to another world

    Ga staken tegen haar. Nee even sirieus, ga gewoon naar je teamleider op school en klaag over haar. Als ze niet luisteren moet je het maar anders doen, de les filmpen en het bij je mentor of zo inleveren.

    Hoop voor je dat het werkt!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dom ;o
    Ben ik even blij dat ik nog geen maatschappijleer heb.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dom (:
    Echt ik heb de chilste maatschappijleer leraar ooit.
    Hij is echt chill. :3


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dom ;s
    Je kunt het tegen je teamleider zeggen, misschien praat hij/zij dan met haar? (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Oh dat is kutties D:


    I don't need words to feel those lips.

    Als ik ga vertellen wat voor huiswerk ik allemaal moet maken, dan wordt je pas echt gek denk ik.
    Maar wel kuttens, ze klinkt nou niet bepaald aardig.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn leraar heeft me er vandaag uitgestuurt samen met Gerard (eigenlijk Geert) omdat we onze boeken niet bij hadden en we hadden de goede antwoorden van de vragen niet op een blaadje geschreven.
    We moesten ons eigenlijk gaan melden, maar dat hebben we niet gedaan:Y)


    rules don't stop me

    Maatschappijleer-leraren moeten raar zijn, en streng, zodat je de maatschappij leert kennen =']


    Life is hard and then we die

    Wij moeten ook uit elkaar gaan zitten omdat er teveel gepraat wordt in klas ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn lerares van economie & Nederlands is net zo. En zo raar is dat niet.

    bij ons hebben we niet echt veel huiswerk!

    Bij ons hebben we onze mentor voor mens en maatschappij en hij is wel aardig we hebben tot nu toe nog geen huiswerk van hem:D.


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb niet echt strenge leraren..

    Afgelopen les zaten we al in het lokaal heel rustig te zitten,zei ze 'o wat zijn jullie braaf'of zo iets.Schijnheilige trut.
    Bij een vriendin van mij moeten ze nu ook zo zitten.

    Het heeft niet ehct zin om naar mijn mentor te gaan wand we hebben allemaal een anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall