• wie is er bang van donder en bliksem ?


    it's ok to be gay!

    ik heb zow flauwe ouders, ze zijn bang dat door de bliksem de computer zal chraschen nu moet ik ervandoor! echt BALEN

    Doeii(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dat grappig. Dan hoor je in eenkeer; BOEM!!! XD

    JA HÈ! Ik lig dan echt helemaal strike (lol)


    I recycle my thoughts.

    Ik wel , ik heb dat eens heel fel meegemaakt en toen is m'n huis helmaal ondergelopen met water en modder -.-


    It's all for you, my butterfly.

    ikke niej x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dat is meestal 's avonds en op een 1 of andere manier vind ik dat heel fijn! Ook als het regend=D Het maakt me gewoon chill van binnen;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik nietxD


    I am an idiot, I move.

    Dat is meestal 's avonds en op een 1 of andere manier vind ik dat heel fijn! Ook als het regend=D Het maakt me gewoon chill van binnen;P

    ja(cool) regen is eigenlijk zo relaxed als het de hele dag warm was... of gwn als afwisseling van de kou van de dag (in de winter)


    I am an idiot, I move.

    nu is het aan het bliksemen ö

    Ik niet.
    maar ik word meestal beetje bang als ze heel hard zijn:$

    I (H) regen!


    It's heavy but you are not the only one

    Ik niet echt, buiten als het echt suuuuuuuuuuuuuuper hard is :')


    Tanya is de beste.

    Dat is meestal 's avonds en op een 1 of andere manier vind ik dat heel fijn! Ook als het regend=D Het maakt me gewoon chill van binnen;P


    bij mij sdat ook xD

    Ik wel. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik niet. Maar wel als we op vakantie zijn en in een tent zitten. xD Vorig jaar was daar ook hele erge onweer enseuw en toen werd de hele tent verlicht als er zo'n flits kwam. Dat was eng. En het ging iets van 2 uur door...

    Nop


    Live life limitless.