• Hoii!

    Ik weet niet wat iedereen dit jaar met Valentijn heeft bij ons op school !
    Voor M.O.( muziek) moeten we een spreekbeurt houden over dat onderwerp, like WTF ?! Bij Muziek ?

    Nja, het ergste kwam nog...

    Mijn leerkracht Nederlands organiseert dit jaar naar jaarlijkse gewoonte een 'Valentijns dag' nu hij heeft 50 leerlingen nodig om op te treden.
    En hij kwam mij vragen of ik wil zingen...

    Maar ik heb bij god geen idee welk liedje ik zou kunnen zingen...

    Jullie een voorstel ?
    En hebben jullie ook zo'n 'Valentijn lievende docenten/ leerkrachten' ?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 21:23 ]


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Love you forever - Ryan nogwat?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoe bedoel je?


    Ze zeggen dat ik té goed kan zingen dat het voor hen niet leuk meer is..., maar dat vind ik totaal niet waar :(!


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Whatsername schreef:
    (...)

    Ze zeggen dat ik té goed kan zingen dat het voor hen niet leuk meer is..., maar dat vind ik totaal niet waar :(!
    Dan moet je ze zeggen dat het niet gaat om de mooiheid maar om de fun!


    Life is hard and then we die

    Whatsername schreef:
    (...)

    Welk Geniaal idee x] ?

    Ha mij horen zingen...hmm, ik heb eigenlijk nog nooit iets opgenomen... Uit zelfrespect denk ik.
    Ik heb ook geen idee waarom iedereen zegt dat ik goed kan zingen... Ik zing gewoon altijd en overal maar ofdat het goed klonk had ik geen idee van xD.
    Ik heb ook nooit zang lessen genomen en naja- soms voel ik dat wel xD -heeft haar stem al vaak verkloot-

    Ah gewoon iets voor een story. :'D
    Haha, nou ik ben best nieuwsgierig, want ik wist al dat je kon zingen, maar ik wist nooit hoe je klonk. :') en ah, nou mss moet je zanglessen beginnen nemen? Je kan alleen maar beter worden.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan moet je ze zeggen dat het niet gaat om de mooiheid maar om de fun!


    heb ik al geprobeerd :(


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Candlelight schreef:
    (...)
    Ah gewoon iets voor een story. :'D
    Haha, nou ik ben best nieuwsgierig, want ik wist al dat je kon zingen, maar ik wist nooit hoe je klonk. :') en ah, nou mss moet je zanglessen beginnen nemen? Je kan alleen maar beter worden.



    Graag gedaan x]

    Nja, ik heb gewoon niet echt tijd meer voor zanglessen...


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Whatsername schreef:
    (...)

    Jahh, en daarom is het op 15 februari xD

    Hahha ok xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rosebeat schreef:
    Bij kun je alleen mensen een roos sturen.

    Bij ons ook en normaal gezien komen dan leerlingen van de leerlingenraad die brengen, verkleed als Cupido (of iets wat ervoor moet doorgaan). :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 16:53 ]

    Oh en om te zingen: Michael Bublé - everything, alleen moet je dan zingen 'and I can't believe that I'm your woman' in plaats van 'and I can't believe that I'm your man' haha. ;d

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 16:57 ]

    Bij ons was het 2jaar geleden rozen en vorig jaar kon je briefjes met gedichtjes geven. Dit jaar weet ik het niet.

    Bij ons kan je een bericht sturen naar degene waar je verliefd op bent, en dan kiezen ze de 10 mooiste berichtjes uit en die sturen ze naar die persoon, met een roos erbij. Best grappig, al die meisjes hunkeren elk jaar naar zo'n roos.
    Nu ik verliefd ben, wil ik er ook één. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?