• Lieve Users,

    Natuurlijk willen we onderling ook goed begrepen worden en goed helpen. Aangezien er de afgelopen tijd weer veel gebeurd en veranderd is willen jullie hulp vragen. We zouden het ontzettend tof vinden als jullie de vragenlijst in zouden willen vullen. Het blijft volkomen anoniem en word aan ons moderators voorgelegd zodat wij er wat aan kunnen doen en ons mits waar nodig kunnen verbeteren.

    Beste mod op quizlet en waarom:

    Slechte mod op quizlet en waarom:

    Punten van verbetering:
    [mag alles zijn, eventuele namen erbij]

    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom:

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    [mag alles zijn]

    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:

    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:

    Stuur dit lijstje in naar Zaitsev en zij zal de uitslag in ons modforum posten, blijft volkomen anoniem, namen worden niet genoemd!
    Commentaar is natuurlijk altijd welkom, zolang het geen scheldpartijen zijn. (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2010 - 11:48 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ga hem niet invullen dat heb ik bij de vorige al gedaan en ik blijf erbij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zijn julie nou zo onzeker dat wij telkens die lijstjes moeten invullen? - Dat vroeg ik mij gewoon af hoor :Y)

    Ja, stiekem wel ja. Ghehe. Nee, nou gewoon we dachten dat het ons wel fijn leek, omdat er de afgelopen tijd nogal best veel veranderd is kwa gebeurtenissen en regels, of iedereen er nog steeds zo over denkt en of er misschien nieuwe punten bij zijn gekomen waar users zich aan storen enzo. :Y) Hahah oja, daarbij geeft het jullie dan kans om te zeggen wat jullie vinden (krul)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 15:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh haha, okey! :Y)

    Ik heb dat nooit ingevuld, ben ik te lui voor (jes)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dat het goed gaat op quizlet en ik heb niets op of aan te merken.


    Life is hard and then we die

    Ingevuld en verstuurd! (hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankje je bent geweldig (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ingevuld. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zenk joe! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ingevuuuuuld. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga invullen hoor ;D


    - hoi ;D

    Ingevuld.


    hoi, jij bent leuk.

    Jullie zijn geweldig _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    Weet ik toch. -gayhand-
    ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3