• Lieve Users,

    Natuurlijk willen we onderling ook goed begrepen worden en goed helpen. Aangezien er de afgelopen tijd weer veel gebeurd en veranderd is willen jullie hulp vragen. We zouden het ontzettend tof vinden als jullie de vragenlijst in zouden willen vullen. Het blijft volkomen anoniem en word aan ons moderators voorgelegd zodat wij er wat aan kunnen doen en ons mits waar nodig kunnen verbeteren.

    Beste mod op quizlet en waarom:

    Slechte mod op quizlet en waarom:

    Punten van verbetering:
    [mag alles zijn, eventuele namen erbij]

    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom:

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    [mag alles zijn]

    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:

    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:

    Stuur dit lijstje in naar Zaitsev en zij zal de uitslag in ons modforum posten, blijft volkomen anoniem, namen worden niet genoemd!
    Commentaar is natuurlijk altijd welkom, zolang het geen scheldpartijen zijn. (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2010 - 11:48 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ga het invullen, en doorsturen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dankje!! (flower)
    @Ichliebebo ja hoe kon het ook anders :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ingevuld(flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Iedereen moet die enquête invullen :Y)
    @NenaKerner.
    Ain't I cool? Ik wil Rutger vragen of ik de site mag ownen. -grinnik- Ghaha, dat zou toch eens koel worden. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @boven mij, ghehe dankje wel. Stiekem is het wel evil van je. Beetje snode plannetjes beraden en dan ineens toeslaan als niemand het verwacht :Y).

    @Perry dankje voor het invullen (krul)!


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben daar echt te lui voor ;x


    We can only learn to love by loving.

    @ NenaKerner.
    Há, misschien sla ik morgen wel toe. Of pas volgende week. Misschien wacht ik ook wel tot volgende maand. Maar misschien ben ik te ongeduldig en is Quizlet over één uur al van mij. -wrijft in handen- Kirobobalet zal heersen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat heb ik al eens ingevuld?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Klopt, een half jaar terug ofzo -weet niet meer zeker- was er ook een lijstje. Dit is echter wat dieper en gaat wat meer op sommige dingen in, dus wat persoonlijker naar de mods toe zeg maar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Enigma schreef:
    ik ben daar echt te lui voor ;x

    En ik heb niet zo iets dat ik denk van 'Damn,dat vind ik vreselijk slecht.',ik vind alleen het wel handig dat die der zijn,want dan kan ik vragen stellen die ik niet weet.

    Ik zou het wel willen, maar stiekem ken ik niet alle mods enzo dus word het wel moeilijk ;x


    your eyes are like stars in the night.

    @Poseidon, t hoeft niet hoor :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Niks moet, alles mag (cat)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ben ik écht te lui voor. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    gheheh :3


    Wie du mir, so ich dir.