• Lieve Users,

    Natuurlijk willen we onderling ook goed begrepen worden en goed helpen. Aangezien er de afgelopen tijd weer veel gebeurd en veranderd is willen jullie hulp vragen. We zouden het ontzettend tof vinden als jullie de vragenlijst in zouden willen vullen. Het blijft volkomen anoniem en word aan ons moderators voorgelegd zodat wij er wat aan kunnen doen en ons mits waar nodig kunnen verbeteren.

    Beste mod op quizlet en waarom:

    Slechte mod op quizlet en waarom:

    Punten van verbetering:
    [mag alles zijn, eventuele namen erbij]

    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom:

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    [mag alles zijn]

    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:

    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:

    Stuur dit lijstje in naar Zaitsev en zij zal de uitslag in ons modforum posten, blijft volkomen anoniem, namen worden niet genoemd!
    Commentaar is natuurlijk altijd welkom, zolang het geen scheldpartijen zijn. (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2010 - 11:48 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Niks moet, alles mag (cat)
    En anders vul je hem deels in 8D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 11:54 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat betreft die punten, moeten dat goede punten zijn van de site of van de mods?

    Ik weet niet wat ik in moet vullen ;x Ik vind alle moderators goed _O_


    Alis volat propriis.

    HipHopGIRL schreef:
    Wat betreft die punten, moeten dat goede punten zijn van de site of van de mods?
    Modjes :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    sorry, ik ben al zolang niet meer 'echt' op quizlet geweest dat ik niet iedereen bij naam ken enzo en ik ken de situatie wel, maar ik kan daar natuurlijk geen mening over geven (;


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ingevuld :3

    hehe, sorry, ik kan hem niet invullen want ik vind iedereen tof.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Trash schreef:
    sorry, ik ben al zolang niet meer 'echt' op quizlet geweest dat ik niet iedereen bij naam ken enzo en ik ken de situatie wel, maar ik kan daar natuurlijk geen mening over geven (;
    No problemmo :3

    @Batman, zenkjoe je bent geweldig!

    @Snor, ghehe maakt niks. Je hoeft hem ook niet in te vullen. Wij zijn in ieder geval blij dat er al verschillenden dat wel gedaan hebben. Zodat we in ieder geval uit kunnen gaan van verschillende standpunten en meningen enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Verzonden. Ik wist op elke vraag wel een antwoord. (typing)

    Dankje (cool)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga hem niet invullen. En ik vind het eigenlijk wel prima zo op quizlet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik vul het niet in
    Ik kom vrijwel nooit in contact met de moderators als moderator zijnde zeg maar [/is het nog te volgenxD]
    dus ik zou niet goed kunnnen oordelen


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    ik vul het niet in
    Ik kom vrijwel nooit in contact met de moderators als moderator zijnde zeg maar [/is het nog te volgenxD]
    dus ik zou niet goed kunnnen oordelen

    Maakt niet uit, het is niet verplicht ^^
    En je mag ook gewoon invullen wat je algemene indruk is van de mods, hoor.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ga jullie gang nog ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga hem niet invullen. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten schrijven. Ik vind alle modjes eigenlijk wel tof (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.