• Stem, ik ben hem kwijt, ik ben echt vreselijk schor, en bijna niet te verstaan, het is evht heel erg vervelend. =(

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kan je in gebarentaal pratenxD


    I live in myn own Cinderella story .

    Neem papiertjes mee en een pen xD

    Hmmm, toen ik mn stemkwijt was hielp hoestdrank ;o

    anders
    praat met pen en papier ;o


    I'll take you to another world

    -Pakt papiertje- Ik haat verkouden zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    aaahwww arme jij. *geeft 10 knuffels, zodat de stem misschien jaloers en vanzelf weer terug komt.* Nog steeds niks? Naja we konden het altijd proberen :\. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je tegen verkoudheid en keelpijn kan doen behalve hoestdrank. Kamille thee drinken ofzo? Geen idee. Beterschap! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    aaahwww arme jij. *geeft 10 knuffels, zodat de stem misschien jaloers en vanzelf weer terug komt.* Nog steeds niks? Naja we konden het altijd proberen :\. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je tegen verkoudheid en keelpijn kan doen behalve hoestdrank. Kamille thee drinken ofzo? Geen idee. Beterschap! (flower)


    10 knuffels? Hoe moet ik dat voor me zien, dat jij knuffelt, loslaat, weer knuffelt, ect? Dat ziet er best wel lachwekkend uit dan x'D

    P.s. succes met je stem vinden :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NenaKerner schreef:
    aaahwww arme jij. *geeft 10 knuffels, zodat de stem misschien jaloers en vanzelf weer terug komt.* Nog steeds niks? Naja we konden het altijd proberen :\. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je tegen verkoudheid en keelpijn kan doen behalve hoestdrank. Kamille thee drinken ofzo? Geen idee. Beterschap! (flower)

    Als ik daarmee mijn stem niet terug krijg, heeft jezus iets tegen me. oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    10 knuffels? Hoe moet ik dat voor me zien, dat jij knuffelt, loslaat, weer knuffelt, ect? Dat ziet er best wel lachwekkend uit dan x'D

    P.s. succes met je stem vinden :O

    Ben je jaloers :wbw: En ik zal eens goed zoeken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    10 knuffels? Hoe moet ik dat voor me zien, dat jij knuffelt, loslaat, weer knuffelt, ect? Dat ziet er best wel lachwekkend uit dan x'D

    P.s. succes met je stem vinden :O
    Ja zoiets ja :Y).

    @Ivy. Aahw arme jij <3(flower)
    @Jezus. Potverdorie.


    Wie du mir, so ich dir.

    Honingthee : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.