• Dat kijk ik nu. En dat speelt op Vtm. En gaat erover dat ze 1 volwassene en 5 kinderen zoeken voor de My name is Michael show. Een tribute aan Michael.
    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze een tribute willen doen aan Michael maar het is ook net alsof ze hem willen vervangen.

    Ik heb oiok niets met Michael jackson maar echt geweldig om naar te kijken. (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb het gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb het ook gezien ^^ en ben het met xSKITT eens :')


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Plethora schreef:
    Ik vind het jammer..
    Michael dood en lap, alles gaat over hem.
    - Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -

    Ik heb niets met MJ, dus ik heb er ook niet naar gekeken. Vind het ook dat al die shows en alles altijd komen als ze dood zijn. Maar dat vind ik dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:

    Ik heb niets met MJ, dus ik heb er ook niet naar gekeken. Vind het ook dat al die shows en alles altijd komen als ze dood zijn. Maar dat vind ik dan.


    Ik ben het volledig met je eens.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 2:23 ]


    .

    Ik heb het gekeken. Ik vond het erg leuk! Vooral dat blonde kleine jochie.

    Plethora schreef:
    Ik vind het jammer..
    Michael dood en lap, alles gaat over hem.
    - Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -


    Ja idd! Michael is dood, ik denk niet dat je hem kunt vervangen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb gekeken en vond het wel vet. Vooral die kleine kinderen waren leuk =D En hoe sick goed sommige mensen kunnen dansen =O
    Het is altijd, dat als een artiest dood gaat dat mensen nog geld aan hem/haar verdienen. Net als met Elvis, Junkie XL had op een gegeven moment ook een nummer gemaakt van een liedje van hem. Tsjah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het zo'n onzinnig programma. De echte Michael is dood, niemand die hem kan vervangen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fragile schreef:
    Ik heb dat ook gezien :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind dit gewoon nergens op slaan. Wat proberen ze hiermee te bereiken? Micheal Jackson is niet te vervangen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het gisteren ook gekeken. En normaal haat ik zo'n programma's, maar dit programma is best wel mooi ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik keek liever The Closer & Cold Case gisteravond. Dus ik heb niet gekeken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het een afschuwelijk, misselijk programma.


    ars moriendi