• Hey Anouk,

    Lang geleden joh.
    Je ziet er goed uit.... en bent wel veranderd.
    Een gelukkig nieuwjaar nog voor jou.
    ;)


    Ik ben na leerjaar 2 (ik zit nu in leerjaar 4) verhuisd naar Raamsdonksveer, eerst woonde ik in Tilburg. Deze leraar heeft mij SOVA training gegeven en opzich hebben we een hele goede band. In het begin van de 3e heb ik een nieuwe hyves aan gemaakt omdat ik helemaal overnieuw wilde beginnen, ik heb namelijk nietzo een leuke tijd gehad in Tilburg. Maar ik wilde dus geen oude vrienden daarop, ik vertelde hun dus ook niks. Behalve echt hele goede vrienden. Maar gisteren kreeg ik dus een beetje spijt, ik vond sommige toch best wel aardig enzo. Dus ik logde in op mijn oude account en stuurde een bericht naar iedereen dat ze mijn nieuwe hyves moesten toevoegen als ze dat wilde. Die ex-leraar deed dat dus ook en ik kreeg vandaag dus dat berichtje. Mijn vriendin vind dat dus heel erg fout en vind hem een pedo, wat jullie? O.o

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 20:35 ]


    -

    Het ligt eraan of ie er bedoelingen mee heeft. Misschien omdat ie feitelijk gezien niet meer je leraar niet meer is, wilt ie gewoon aardig doen? Maar toch moet je gewoon oppassen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Eerst vond ik het ook vreemd, maar nu ik het vaker heb overgelezen valt het wel mee eigenlijk :'D


    - hoi ;D

    Als je zo'n goede band met hem hebt is het helemaal niet raar.

    RepentRepent schreef:
    Misschien wilt hij inderdaad gewoon vriendelijk zijn, maar ik vertrouw het toch niet. (':


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Blondiepants schreef:
    Ik vind er eigenlijk helemaal niets raar aan, het is gewoon lang geleden dat hij je nog gezien heeft en vind dat je er goed uitziet en wenst je voor de rest een gelukkig nieuwjaar. Niets vreemds aan ;)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het juist lief dat hij dat stuurt! Wees blij dat je zo'n goede ex-leraar hebt! Die van bij ons op school zouden dat nooit doen:(

    Freak:|

    Ik denk niet dat hij er iets mee bedoelt, maar dat hij gewoon aardig probeert te zijn.
    Ik heb ook wel eens leraren die me krabbelen gehad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RepentRepent schreef:
    Misschien wilt hij inderdaad gewoon vriendelijk zijn, maar ik vertrouw het toch niet. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Met die puntjes achter 'je ziet er goed uit' heb ik bijgedachtes. O.o
    Dat is niet fijn!
    Ik vind hem pedo-achtig. Maar ik vind bijna iedereen een pedo. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je zegt dat jullie best een goede band hebben is dit vast gewoon vriendelijk bedoelt lijkt me. :')
    Moesten jullie geen goede band hebben zou ik het maar vreemd vinden.

    Een leraar, ook al geeft hij je geen les en heb je er een goede band mee, hoort zich aan bepaalde ongeschreven regels te houden. En hiermee overtreedt hij misschien wel de belangrijkste.

    Als jij je er niet lekker bij voelt, dan is hij inderdaad te ver gegaan.


    Bored.

    Everlasting schreef:
    Weetje hij weet dingen van mij die zelfs mijn beste vriendin niet eens weet, gewoon weg omdat hij me echt van veel problemen heeft afgeholpen ;]

    Dan is het leuk als hij een berichtje stuurt ^^


    Your Butt is Mine!

    zo raar is dat niet,
    als je ene goed e band had met hem.
    ik spreek nu ook nog met ieman d die ik sinds m'n 6 jaar iet meer hbe gezien,das tien jaar ertussen dusja

    Whipple schreef:
    i think it's a little bit weird =3