• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    Neuh! Da's nie zielig ! Ik stalk toevallig ook leerkrachten soms :9~
    && Die zijn ook heetjes !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Neuh! Da's nie zielig ! Ik stalk toevallig ook leerkrachten soms :9~
    && Die zijn ook heetjes !!

    Oh seg hé, wat een toeval toch wel weer! ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    Wij hebben alleen van die wangedrochten D:


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Wij hebben alleen van die wangedrochten D:

    Ow, dat suckt! Hippe leraren zorgen ervoor dat je véél meer zin hebt om naar school te gaan ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ow, dat suckt! Hippe leraren zorgen ervoor dat je véél meer zin hebt om naar school te gaan ;D

    Inderdaad, ik vind het tegenwoordig niet meer erg om naar school te gaan, en dat betekent toch wel wat hoor !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik vind het tegenwoordig niet meer erg om naar school te gaan, en dat betekent toch wel wat hoor !

    Ik vind het al twee jaar niet meer erg om naar school te gaan, hehe ;D Believe me: dat was vroeger hélemaal niet het geval! Of jawel, want op onze vorige school hadden we ook al zo'n hete leraar lopen... Anywho, daarvoor vond ik school echt heel zwaar sucken ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    Wij hebben allemaal oma's en opa's.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Wij hebben allemaal oma's en opa's.

    Ik ben ineens heel blij met onze school xp


    Beeeeeeeesje :-)

    Pliena schreef:
    Wij hebben allemaal oma's en opa's.

    -heeft zwaar medelijden-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ik vind het al twee jaar niet meer erg om naar school te gaan, hehe ;D Believe me: dat was vroeger hélemaal niet het geval! Of jawel, want op onze vorige school hadden we ook al zo'n hete leraar lopen... Anywho, daarvoor vond ik school echt heel zwaar sucken ;D

    Jha, maar die hete leerkracht hadden wij niet als leerkracht die ons les gaf "fzo^^ Het was alleen leuk om dieje stiekem te gaan bezoeken in de leraarskamer =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    -heeft zwaar medelijden-

    Stel u voor: alleen maar mompels en magda's Ö

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:16 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Stel u voor: alleen maar mompels en magda's Ö

    Doodheid dan !! Maar magda is wel grappig hoor! En mompelmans ook!
    Haha, voor degene die niet kunnen volgen: wij geven bijnamen aan leerkrachten :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ow, dat suckt! Hippe leraren zorgen ervoor dat je véél meer zin hebt om naar school te gaan ;D

    Aaagh jaloers D:
    Onze mannelijke docenten zijn -ik noem ze even bij bijnaam-:
    Nijswafel: Lelijk, hij heeft óveral haar behalve op zijn hoofd, praat met "eu" accent, dus: "Heur, beuren, eulleus geut?"
    Way: Heeft zijn haren in de vorm van een "W", daarom dus Way, en heeft bruine klontermascara op.
    Veenman: Denkt dat 'ie God is, heeft lang, grijs onverzorgd haar, en witte pluimen uit zijn oren.
    Botoxlip: Zegt genoeg.
    Kraaloog: Dikke docent, die naar dingen ruikt die in de WC horen. Hij heeft ook kraalogen.
    Tuininga: Loopt altijd met handen achter zijn rug, anders valt 'ie om. Enige vriend: Zijn knuffelschaap. Als toppunt van zijn wanhopigheid: Hij heeft Hyves aangemaakt, en zijn enige krabbels zijn van leerlingen die vragen welk punt ze hebben x'D


    Alis volat propriis.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Doodheid dan !! Maar magda is wel grappig hoor! En mompelmans ook!
    Haha, voor degene die niet kunnen volgen: wij geven bijnamen aan leerkrachten :9~

    Jaa, hippe bijnamen! Zoals Boefke, Slip, Bueno, Zwaardje, Foetsie... Maar uhm. Misschien moeten we er rekening mee houden dat iedereen dit kan lezen ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    (...)
    Aaagh jaloers D:
    Onze mannelijke docenten zijn -ik noem ze even bij bijnaam-:
    Nijswafel: Lelijk, hij heeft óveral haar behalve op zijn hoofd, praat met "eu" accent, dus: "Heur, beuren, eulleus geut?"
    Way: Heeft zijn haren in de vorm van een "W", daarom dus Way, en heeft bruine klontermascara op.
    Veenman: Denkt dat 'ie God is, heeft lang, grijs onverzorgd haar, en witte pluimen uit zijn oren.
    Botoxlip: Zegt genoeg.
    Kraaloog: Dikke docent, die naar dingen ruikt die in de WC horen. Hij heeft ook kraalogen.
    Tuininga: Loopt altijd met handen achter zijn rug, anders valt 'ie om. Enige vriend: Zijn knuffelschaap. Als toppunt van zijn wanhopigheid: Hij heeft Hyves aangemaakt, en zijn enige krabbels zijn van leerlingen die vragen welk punt ze hebben x'D

    Hahaha, sorry maar ik ging kei strijk toen ik die beschrijvingen las ;p Ik leef met je mee hoor! ^^


    Beeeeeeeesje :-)