• Ik ben vorige week 5 dagen van de 5 te laat geweest op school. Ghéhe. Spijtig genoeg was ik vandaag niet te laat :'(

    Edit: Ik was vandaag lekker weer te laat. Een uurtje ofzo, ik heb het eerste lesuur helemaal gemist (a)

    Wie komt er ook zo vaak te laat? :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:05 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kom eigenlijk nooit te laat. Maar bij ons is het dan zo dat je je de volgende ochtend om 8 uur moet melden x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben dit hele jaar nog maar 1 keer te laat gekomen en dat was nog expres ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik :'D
    Door de bus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow, krijg je daar geen straf voor ofzo? Bij mij op school moet je de volgende dag dan om 8 uur komen, zelfs als je de eerste zoveel uur vrij hebt >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik. Soms met opzet, soms niet.


    Death is placeful, easy. Life is harder.

    Ik vorig jaar.
    Maar dit jaar ben ik nog maar twee keer te laat geweest. :')

    Bravery schreef:
    Wow, krijg je daar geen straf voor ofzo? Bij mij op school moet je de volgende dag dan om 8 uur komen, zelfs als je de eerste zoveel uur vrij hebt >.<

    Maar ik kan er eigenlijk niets aan doen. De bus is te laat. Normaal krijg ik dan een nota en 3 nota's voor te laat is werkstudie. Maar er zijn heel veel bussen te laat door de sneeuw en het slechte weer en dan laten ze je gewoon naar de klas gaan :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik, door mijn te laat aan, make-up opdoen.
    Ik heb een laaste kans gekregen :'D Dus nu kom ik wel op tijd ^^


    You can run but not hide

    Nooit, echt nooit. :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ja, vandaag. Ik wilde slapen. Dus ben ik pas bij mijn tweede les gekomen.


    Your make-up is terrible

    Ik nooit,alleen deze morgen net niet te laat.
    Maar het was moeilijk om tegoei te stappen in die sneeuw t was kei glad enzo ö

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 17:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vorige en vandaag ook. Door de sneeuw ><


    You're a star in heaven.

    Perry schreef:
    (...)
    Maar ik kan er eigenlijk niets aan doen. De bus is te laat. Normaal krijg ik dan een nota en 3 nota's voor te laat is werkstudie. Maar er zijn heel veel bussen te laat door de sneeuw en het slechte weer en dan laten ze je gewoon naar de klas gaan :')

    Ooh oke, dan is het ook wel logisch dat je geen straf krijgt ;P
    Ik kom eigenlijk nooit te laat, maar ik heb het wel een keer met de mensen waar ik mee naar school fiets voor elkaar gekregen om 5 minuten voor het einde van de les nog in de les te gaan zitten :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Ooh oke, dan is het ook wel logisch dat je geen straf krijgt ;P
    Ik kom eigenlijk nooit te laat, maar ik heb het wel een keer met de mensen waar ik mee naar school fiets voor elkaar gekregen om 5 minuten voor het einde van de les nog in de les te gaan zitten :')

    Maar ja. Het is ook vaak mijn schuld dat ik te laat ben hoor. Dan ga ik te laat uit mijn bed en dan mis ik mijn bus en dan ben ik pissed dat de buschauffeur niet later was vertrokken. En als ik moet wachten aan de bus ben ik pissed dat de buschauffeur niet rapper was vertrokken. Ik zit altijd op hem te kakken, haha. Of ik ben te laat omdat ze soms voorbij mijn halt rijden > < echt zo klote. Maar dat is omdat er voor mijn halt 2 grote haltes zijn, en dan zitten de bussen echt propvol. Ik heb dus al te vaak werkstudie gehad door te laat komen, terwijl het niet eens mijn schuld is voor de helft van de tijd.

    En Ghéhe, dat heb ik nooit, maar ook echt nooit. Té laat in de les komen. Ik ben braaf, ghehe.

    (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    OverMyHead schreef:
    Ik kom eigenlijk nooit te laat. Maar bij ons is het dan zo dat je je de volgende ochtend om 8 uur moet melden x_x
    Bij mij ook, maar dan twee ochtenden na elkaar! ;o


    Only losers can act the way you do